אשדודים תתכוננו: משטרת התנועה באשדוד מעלה הילוך באכיפה ברחבי העיר


להאזנה לתוכן:

בימים האחרונים החלו במשטרת התנועה באשדוד במבצעי אכיפה מוגברים ברחבי העיר אשדוד. אם עד עכשיו חשבתם שהאכיפה בעיר מוגברת, כדאי שתורידו את הרגל מהגז כי בשנה הקרובה לפחות, נהגי אשדוד יהיו תחת זכוכית מגדלת

מתנדבי התנועה של משטרת אשדוד יערכו מבצעים מוגברים לאכיפת הציות לחוקי התנועה החל מתחילת חודש מרץ ולאורך כל השנה.

להווי ידוע כי שנת 2012 הסתיימה עם ירידה משמעותית במספר ההרוגים הודות לשינויים בדפוסי האכיפה. 99 אנשים חיים היום בינינו הודות לפעילות משטרת התנועה.

מפקד ית"ם אשדוד (יחידת המתנדבים) רפ"ק אלי תפוחי, יוזם מבצעי אכיפה בשיתוף הדוק עם מפקד משרד התנועה בעיר וסיירי התנועה. משמרות מתנדבי התנועה יתפרשו בעיר בנוכחות מוגברת ובמספר רב של ניידות בולטות וסמויות.

המטרה להוריד את מספר הנפגעים מתאונות בעיר ולהציל חיי אדם. חשיבות רבה נודעת לנהיגה זהירה תוך ציות לחוקי התנועה, שמירה על בטיחותם של הולכי הרגל במעבר חציה, הקפדה על ריכוז מלא בנהיגה והמנעות מהסחת, למשל, עקב שיחה בטלפון. אין לנהוג תחת השפעת אלכוהול, חובת הציות לאור אדום ברמזור, ציות לתמרורים, מתן זכות קדימה בצמתים, שמירת מרחק, אי הפרעה לתנועה בעת חניה ועוד.

באשדוד תשתית כבישים משופרת ולכן הגורם האנושי הוא מרכיב עיקרי בתאונות. אכיפה מוגברת מיועדת לשנות דפוסי נהיגה קלוקלים אצל חלק מהנהגים ולהשרות הרגשת בטיחות בעיר. מהיום אשדוד נוהגת אחרת.

נכתב ע"י יעקבי שמעון - מתנדב במשטרת התנועה באשדוד.

צילום: אתר משטרת ישראל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה