אנו באים לשנות תרבות ומודעות ויש אנשים שזה מפריע להם


להאזנה לתוכן:

אדם שוקרון (מבעלי הפאב החברתי "זה" בחוף הקשתות)כותב בתוך דם ליבו: "קורה פה משהו שהוא לא נכון בעיר הזאת, וחייבים לשים לתופעה הזו סוף....
לפני כמעט שנה פתחנו את הפאב החברתי שלנו "זה" אני לא מעוניין לשווק את המקום שלי כאן, אני מעוניין לשתף אותכם בנושא,עצוב וכאוב.

מתחילת הדרך לא אהבו אותנו ברשויות בעיר בואו נגיד לא חיבקו אותנו, בכל שלב בדרך "שמו לנו רגליים" למרות הרגליים המאוד כואבות, לא ויתרנו אנחנו חזקים יש לי את הצוות המושלם ושותפים הנכונים לכל מלחמה שלא תבוא, אני כבר יודע שאחרי הפוסט הזה זה יעלה ביוקר.

העניין המשטרתי הפך מגמתי, זה מתחיל ביום שני 20:00 בערב בספירת קהל בהופעה אקוסטית של ירמי קפלן וזה ממשיך בבדיקות חוזרות ונשנות של המשטרה במהלך הסופ"ש על כמות קהל, מקובל, אבל זה לא משו מקיף בעיר זה נקודתי לנו כל שבוע, חיוב במאבטחים נוספים, בקיץ טוענים שהפעילות שלנו פוגעת בעסקים אחרים ואנו מחרידים את חיי התושבים ברגוזין (ק"מ אווירי).

אנו מביאים תרבות נוספת לעיר אני כבר שלושה שבועות מנסה להוציא אישור לקיום הופעה של שלום חנוך אצלנו בטרסה, בעירייה קיבלתי אור ירוק, אך משו מה, שום דבר לא זז, הגעתי הכי רחוק שאפשר והבנתי שאם אשלם סכום עתק "ידאגו" לאשר לי את ההופעה, עצוב מתסכל ונורא, נמאס לנו לשתוק, ולשבת בחוסר מעשה תשתפו!

אנו באים לשנות תרבות ומודעות ויש אנשים שזה מפריע להם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה