צפו בתיעוד: נערים זורקים נפצים על עוברי אורח ורכבים נוסעים


להאזנה לתוכן:

רבים מתושבי אשדוד נתנו השנה ציון נכשל לגורמי אכיפת החוק בעיר, שלא הצליחו לעצור את כמויות הנפצים והזיקוקים שהגיעו השנה לידי צעירים מאשדוד. תיעוד וידאו שהגיע לאשדוד נט מראה כיצד נערים ברובע ג' באשדוד זרקו נפצים על עוברי אורח ומכוניות נוסעות. רק נס מנע פגיעה בעוברי אורח תמימים

בשבוע שעבר הבאנו כאן באשדוד נט תיעוד מרובע ט' בעיר, שקולות הנפצים גרמו לחשוב כאילו מדובר בשכונה בעיר סורית שנמצאת תחת מתקפה. מאז פרסום הכתבה הגיעו מיילים רבים למערכת אשדוד נט, בהם תלונות של תושבי העיר על הבעיה החמורה והקשה במיוחד השנה, של הנפצים ברחבי העיר. 

המצב הגיע עד לכך שבמקומון החרדי "אשדוד בכותרות", הקימו מלשינון בו תושבי הרובע דיווחו על בעלי עסקים שמוכרים נפצים. אך מתברר שגם זה לא ממש הועיל שם, ואותם אלה שכיכבו בהלשנות, המשיכו למכור נפצים לכל מי שחפץ בכך.

תיעוד וידאו ששלחה לנו תושבת רובע ג', מראה כיצד מסכנים נערים לא רק את עצמם, אלה גם את עוברי הרוח התמימים. בסרטון רואים כיצד נפצים מושלכים לעבר אישה שמנסה לחצות את הכביש, לעבר רכבים נוסעים ולעבר עוברי אורח נוספים. לדברי מצלמת הסרטון, הצעירים המשיכו במעשיהם באין מפריע במשך דקות ארוכות ובנס זה לא נגמר בתאונה או פציעה קשה.

כעת מקווים תושבי העיר, לאחר שעברנו את פורים, תגיעה גם הפסקת אש מצד אותם צעירים סוררים, לפני שיקרה פה אסון.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה