סרטוני Harlem Shake מתפשטים ברשת - גם באשדוד


להאזנה לתוכן:

התופעה הויראלית ברשת היוטיוב, סרטוני ה-Harlem Shake, מתפשטים ברשת. מדובר בסרטון קצר בין 30 שניות בלבד, עם מוזיקת בס של Baauer. מאות אלפי סרטונים כבר הועלו לרשת היוטיוב מאז תחילת חודש פברואר והתופעה מתפשטת. צפו בשני סרטונים מאשדוד, האחד ממקיף א' והשני מפאב הלורנס

באשדוד נדבקו בחיידק היוטיוב הויראלי, סרטוני ה- Harlem Shake, שמתפשטים ברשת היוטיוב כמו אש בשדה קוצים. מדובר בסרטוני קצרים בני 30-32 שניות בלבד, מתחיל באדם אחד (לעתים קרובות עם קסדה או מסכה) שרוקד לצלילי המוזיקה לבד במשך 15 שניות, מוקף באנשים אחרים שלא שמים לב או לא מודעים למוזיקה והריקוד. כאשר הבס יורד, שאר המשתתפים בסרטון מצטרפים בריקוד מטורף עוויתי במשך 15 השניות הבאות. 

מקורו של הוידאו הוא ככול הנראה בחמישה נערים מקווינס באוסטרליה, שהעלו ראשונים את הסרטון לרשת היוטיוב. ככול הנראה בגלל אורכו הקצר של הסרטון והצפיה המהירה בו, הביאה אנשים מרחבי העולם להתחיל לשכפלו.

ב -10 בפברואר, שיעור ההעלאה של קטעי וידאו הארלם Shake הגיע 4000 ליום. נכון ל 11 בפברואר, כ -12,000 גרסאות. נכון ל -15 בפברואר, כ -40,000 קטעי וידאו Shake הארלם שהועלו, בהיקף של 175 מיליון צפיות!

התופעה הביאה לכך שהקטע המוזיקלי של Baauer הגיע למקום הראשון בהורדות במצעד iTunes באמריקה ולמקום ה-2 ב-iTunes בבריטניה ובאוסטרליה.

צפו בסרטונים מאשדוד. האחד ממקיף א' באשדוד, השני מפאב הלורנס ועוד סרטונים ששלחו לנו גולשי אשדוד נט. אתם מוזמנים לשלוח אלינו סרטונים נוספים שצילמתם באשדוד - דרך המייל האדום.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה