האם תושבת אשדוד היא הילדה אלכסנדה ברנדט שנעלמה לפני 20 שנה?


להאזנה לתוכן:

התפתחות דרמטית בתיק העלמותה של הילדה אלכסנדרה ברנדט, שנעלמה בשנת 1994 כשהייתה בת 10. אמא של אלכסנדה טוענת כי פגשה את ביתה בחתונה שהיו בה ברמת גן. האמא והאחות הגיעו לביתה של האישה, תושבת אשדוד ועירבו את המשטרה. דגימות דנ"א נלקחו מהאמא והאישה שנטען שהיא הילדה הנעדרת. בשבוע הבא יתקבלו התוצאות. הסיפור נחשף הערב על ידי כתב ערוץ 10 - אלמוג בוקר

לפני 3 ימים הגיעה אמה של אלכסנדרה לחתונה ברמת גן, וזיהתה שם אישה בשנות ה-30 לחייה, שלדבריה דמתה לאלכסנדרה באופן שאינו מותיר מקום לספק. האם הנרגשת פנתה אליה מיד, אולם האישה הכחישה כל קשר ומיהרה לעזוב את המקום.

למרות זאת, אמה ואחותה של אלכסנדרה לא מוותרות. הן מגיעות לדירה של אותה האישה, שמתגוררת באשדוד, מציגות את עצמן ואומרות לה: "את הילדה שנעלמה לפני 20 שנה". האישה ביקשה מהן שוב שיעזבו, אולם הן החליטו להזעיק כוחות משטרה, שגבו עדויות מכל הצדדים המעורבים. האם והאחות הדגישו שוב ושוב כי האישה היא חד משמעית זו שנעלמה כשהייתה בת 10.

במהלך העדויות שגבו ממנה השוטרים, טענה האישה כי היא לא יודעת במה מדובר, ואף הדגישה כי כבר יש לה משפחה משלה. מה שהעלה בפני השוטרים סימני שאלה רבים הוא העובדה שהיא אמרה גם: "אם זו באמת המשפחה שלי, אז איך הם נזכרו רק עכשיו?"

במשטרה, שבמשך שנים לא הצליחה למצוא קצה חוט בפרשה המסתורית הזו, לא לקחו סיכונים והחליטו לבצע בדיקות DNA. התוצאות יגיעו רק בשבוע הבא וצפויות לשפוך אור על ההתפתחות החדשה והדרמטית. במשטרה אישרו את כל הפרטים הללו, אולם הדגישו כי הבדיקה נמצאת רק בתחילתה, כשמלבד האחות והאם גם מוזמנים נוספים באותה החתונה העידו כי האישה המדוברת דמתה דימיון גדול לילדה שנעלמה.

 הדיווח של אלמוג בוקר בחדשות ערוץ 10 הערב:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה