השרה לימור לבנת שוחחה עם נועה קנטמן שהוטרדה באוטובוס כי לא עברה אחורה


להאזנה לתוכן:

השרה לבנת אמרה לקנטמן כי הזדעזעה מהמקרה, והוסיפה כי נהגי האוטובוס פעלו בניגוד להנחיות. השרה לבנת הזמינה את נועה קנטמן להשתתף בדיון מיוחד של וועדת השרים לקידום מעמד האישה ויתמקד בתופעת הדרת הנשים ששבה להרים לאחרונה את ראשה

השרה לימור לבנת שוחחה הערב (יום ראשון) עם נועה קנטמן, הצעירה שנפלה ביום שישי האחרון קורבן למסכת של הצקות והתנכלות מצד חרדים בזמן שנסעה מצפת לאשדוד: "הזדעזעתי לשמוע על מה שעשו לך. זהו מקרה חמור מאוד בעיני. ההתנהלות במקרה זה של הנהגים מנוגדת להנחיות מפורשות מאוד שהוצאו בנושא הזה במסגרת המלצות הצוות הבינמשרדי למניעת הדרת נשים שעמדתי בראשו. אני לא מתכוונת לעבור על כך לסדר היום. אני מחזקת ידיך וחשוב לי שתדעי שאת לא לבד".

קנטמן הודתה לשרה לבנת על השיחה ואמרה לה: "אני זקוקה לתמיכה הזו היום".

השרה לבנת הזמינה את נועה להשתתף בדיון מיוחד של ועדת השרים לקידום מעמד האישה בראשותה,  שזומן עוד לפני המקרה החמור הזה, ויתקיים ב- 3 במרץ על רקע התחדשות גילויי הדרת נשים באחרונה בבתי עלמין ובנסיעות בתחבורה הציבורית.

הדיון יתמקד בין השאר בעיכוב בלתי סביר ובלתי מידתי בהגשת המלצותיו של צוות משרד המשפטים שהקים היועץ המשפטי לממשלה להתמודדות עם התופעה. עיכוב זה על פי השרה לבנת מאפשר להדרת הנשים להתעצם ולהתפשט. בעקבות המקרה של קנטמן זומן אל הדיון גם מנכ"ל משרד התחבורה, שעמו שוחחה היום השרה והוא התחייב למסור לה דוח בדיקה של המקרה בהקדם.

החשיפה הראשונה לסיפור ההדרה הייתה ביום שישי האחרון באשדוד נט!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה