תעודת הוקרה למתנדב המשטרה


להאזנה לתוכן:

אלי צוציאשוולי מתנדב במשטרת אשדוד זכה השבוע במעמד סגל הספ"כ של מרחב לכיש , לתעודת הוקרה והערכה ממפקד המרחב נצ"מ יורם סופר

נצ"מ יורם סופר מפקד המרחב שיבח את נחישותו , מקצועיות ואומץ ליבו של המתנדב שמהווה דוגמא לעבודת משטרה איכותית ומחזק את היות המתנדבים מכפיל כוח .
 

תעודת ההוקרה הוענקה לאלי צוציאשוולי על אירוע שהתרחש ביום שישי , 8.2.2013 השעה 06:10 לפנות בוקר. למוקד המשטרה הגיע דיווח על קטטה עם סכינים בפארק  באשדוד. למקום מיהרו להגיע קצין היחידה מפקח שלומי ירוחם והמתנדב אלי צוציאשוולי.  הקצין והמתנדב התפצלו במטרה להגיע למקום משני כיוונים שונים למניעת בריחת אחד המעורבים.
 

על פעילותו מספר מפקח שלומי ירוחם " כאשר אלי הגיע בסמוך לשניים נראה החשוד מחזיק סכין בידו ומכוון אותו כלפי המותקף, אלי בלי להתמהמה, באסרטיביות, תוך חתירה למגע, דבקות במטרה והפגנת אמיצות שלף את אקדחו וצעק לחשוד: "זרוק את הסכין", החשוד הבחין באלי, קם ממקומו, זרק את הסכין ארצה והניף את ידיו מעלה ונעצר תיכף ומיד, המותקף נראה מבוהל ומפוחד, והביט על השוטרים שנחלצו לעזרתו בהכרת תודה . פעילותו האמיצה של אלי סייעה במעצר החשוד ומניעת פגיעה באזרח."

אין זו פעילות יוצאת דופן של המתנדב הוסיף מפקח ירוחם  " אלי מתנדב באופן קבוע בסיור אשדוד, ימים כלילות , מתנהל ומתנהג כשוטר מן המניין, מפגין אכפתיות, אחריות, הגדלת ראש, עבודה בשת"פ ובראש מעיניו נמצאת עבודת השיטור."  אלי צוציאשוולי נרגש מתעודת ההוקרה הודה על הזכות שניתנה לו להתנדב ולעבוד עם שוטרי סיור אשדוד. ביחידתו מודים השוטרים כי  זכו בעמית  והוסיפו כי אלי מהווה דוגמא ומופת לכלל מתנדבי התחנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה