שוויון הזדמנויות? קודם מאיישים את המשרות ואחר כך מוציאים מכרז


להאזנה לתוכן:

בשני מכרזי כח אדם של עיריית אשדוד, שמפורסמים באתר האינטרנט שלה, הוצאו שש משרות. אלה שעיון בפרטי המכרז מגלה כי המשרות האלה כבר מאוישות, כך שהסיכוי שמועמד אחר יזכה בעבודה, שואף לאפס. רועי, תושב אשדוד בן 28, מחפש עבודה כבר שלושה חודשים, לא מבין למה אין שוויון הזדמנויות

באתר האינטרנט של עיריית אשדוד, כמו גם בעיתונים, פורסמו שני מכרזי כח אדם, למפקח גביה (2 משרות) ולתפקיד מפקח כללי במנהלת רובע (4 משרות).

המודעות בעיתונים המקומיים הפנו את המעוניינים להגיש מועמדותם לאתר האינטרנט של העירייה, שם תחת הלשונית "מכרזים", מופיעים שני מכרזי כח אדם אלה. הדרישות לתפקידים אינם בשמיים, ורבים וטובים מתאימים לכישורים הדרושים למילוי תפקידים אלה.

רועי, תושב אשדוד בן 28, פוטר מעבודתו לפני שלושה חודשים לאור קיצוצים בחברה בה עבד. כמו רבים אחרים, גם הוא מתקשה למצוא עבודה, וכשראה את מודעת הדרושים של עיריית אשדוד למפקחים במנהלות הרובע, שמח. "חשבתי לעצמי שהנה הזדמנות. אומרים דלת נסגרת דלת נפתחת? כך בדיוק חשתי", מספר רועי. אלה שהתמונה הורודה שצייר לעצמו, השתנתה עד מהרה. "כשנכנסתי לאתר האינטרנט של העירייה, כדי לקבל יותר פרטים על התפקיד וכדי לדעת לאיפה לשלוח קורות חיים, פתאום ראיתי שכתוב במכרז, לא ממש בולט, כי המשרה כבר מאויישת", הוא מספר.

הוא בודק מכרז נוסף שמפורסם באתר, מכרז למפקח גביית שטח לעסקים, וגם שם הוא מגלה כי המשרות כבר מאויישות. "אני לא מבין למה קודם כל מאיישים את המשרות ורק אחר כך מפרסמים מכרז. איזה סיכוי יש לי מול אדם שכבר נמצא בתפקיד, עושה את העבודה ואולי כבר הוכיח את עצמו. זה שוויון הזדמנויות?" שואל אותנו רועי.

בעבר כבר פרסמנו על מכרזי כח אדם של העירייה, אותם היא עושה רק למראית עין, כשלמעשה העובדים נבחרו כבר ועובדים בתפקיד.

מעיריית אשדוד טרם התקבלה תגובה.

בתמונה: צילום מסך של המכרז, כפי שפורסם באתר האינטרנט של עיריית אשדוד


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה