אמא של אופיר בן שטרית שוברת שתיקה: "לכי ביתי מחיל אל חיל"


להאזנה לתוכן:

הסערה בה הייתה נמצאת אופיר בן שטרית, תלמידת האולפנה באשדוד, שהושעתה מהלימודים לשבועיים רק בגלל ששרה בתוכנית טלויזיה, הובילה לביקורת רבה ליחס הדת לנשים וגם ביקורת על הוריה של אופיר, שהסכימו לעונש ההשעיה של ביתם. כעת, אודליה בן שטרית, אמא של אופיר, במילים שחוצבות להבות אש, מעניקה רוח גבית מדהימה לבת

אודליה בן שטרית, אמה של אופיר המתמודדת מתוכנית הטלויזיה The Voice, כתבה על קיר הפייסבוק הרשמי של אופיר בפייסבוק מילים מרגשות, זאת בעקבות הסערה שאליה נקלעה ביתה, תלמידת האולפנה לבנות באשדוד.

כזכור, אופיר הושעתה מלימודיה למשך שבועיים, זאת בגלל ששרה בתוכנית טלויזיה המוקרנת גם לגברים. משפחתה של אופיר לא נתנה תגובתה לכל הסיפור, אבל כעת, האמא אודליה כותבת על קיר הפייסבוק הרשמי של ביתה מילים שמעניקות רוח גבית חזקה לאופיר המוכשרת.

המילים של האמא זכו כבר ל-106 לייקים ותגובות רבות. אשדוד נט מביא את תוכן הדברים – לא נגענו:

לאופיר בתי היקרה,
בכל פעם שדמותך עולה על המסך ופיך אומר שירת מלאכים, מתמלא ליבנו בגאוה והרבה נחת, כי ה' הצליח בידינו. היינו שתינו נאיביות לחשוב בתחילת הדרך שמדובר בסה"כ בעוד תכנית שירה שהקול הוא שיכריע. אבל נפלאות דרכי ה', טעינו בגדול, מצאת את עצמך במרכזו של פולמוס לא לך, ובנועם דברייך את פשוט עושה היסטוריה! בצניעות יתירה את מביאה לכל בית בישראל את ההכרה ביסוד החשוב שחינכנו אותך "ואהבת לרעך כמוך" להיות מתלמידיו של אהרון "אוהב שלום ורודף שלום ומקרבן לתורה". לכי בתי מחיל אל חיל ובקולך המרטיט תרקמי את החוט המקשר בין אדם לאדם באשר הוא אדם וה' יצליח דרכך.

אוהבת עד לשמים אמא
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה