נלכד נער בן 16 בחשד לתקיפה מינית של ילדות ברובע ט"ו - נתפס על חם ע"י השיטור המשולב


להאזנה לתוכן:

אחרי חודשים של חיפושים אחרי מי שחשוד כאחראי לתקיפת ילדות קטנות ברובע ט"ו ורובע י"ב, הצליחו היום שוטרי ופקחי השיטור המשולב לשים את ידם על חשוד, קטין בן 16, שנתפס על חם. ככול הנראה כבר הודה ב-4 מקרי תקיפה נוספים. לפחות שני מקרים של ניסיון תקיפה מינית של ילדות קטנות אירעו בשבוע האחרון ברובע ט"ו.
בבית הספר רבין, בו לומדות התלמידות, הוציאו, בצעד נדיר יש לומר, מכתב להורים בו הם ממליצים להם ללוות את ילדיהם אל בית הספר וממנו בתקופה הקרובה

שוב ילדות קטנות באשדוד נופלות קורבן לניסיון תקיפה מינית:
שני מקרי ניסיון תקיפה מינית אירעו בשבועות האחרונים ברובע ט"ו באשדוד.
מהעדויות של שתי ילדות עולה כי בשעה שעשו את דרכן מבית הספר אל ביתם, הגיחו מאחוריהן אנשים לא מוכרים שלפתו אותן וניסו לפגוע בהן בצורה מינית.
שני המקרים התרחשו בסמוך לביתה של אחת המותקפות ובתוך חדר המדרגות.

שתי הילדות לא איבדו עשתונות, נלחמו בתוקפים ולמרות ניסיון לסתום את פיהן, הן הצליחו לצעוק ולהבריח את התוקפים.

דבר ניסיון התקיפה הובא מיד לידיעת משטרת אשדוד, שכבר קיבלה בחודשים האחרונים מספר תלונות על ניסיונות תקיפה של ילדות על רקע מיני. רק בחודש האחרון הותקפו ארבע ילדות שהיו בדרכן לביתן. תקיפות אלה מצטרפות לתקיפות מחודש אוקטובר 2012, גם כן של מספר ילדות קטנות.

בבית הספר רבין, בו לומדות שתי הילדות, החליטו בצעד נדיר, לאור ריבוי המקרים של ניסיונות תקיפה מינית של ילדות, להוציא מכתב להורי התלמידים. המכתב חתום ע"י מנהלת בית הספר, הגב' אפרת טובול וכן יועצת בית הספר, הגב' בלה רוזנברג.

במכתב כותבת המנהלת להורים: "לאחרונה אירעו מספר מקרים בהם הוטרדו ילדות קטנות בדרכן הביתה, בסמיכות לביתן ואפילו בחדרי המדרגות הביתיים. אנו ממליצים לשוחח עם הילדים, בהמשל לשיחות שאנו מקיימים עם הילדים בתוך כתלי בית הספר, על כללי זהירות וערנות מוגברת במגע עם אנשים זרים. כמו כן אנו ממליצים להורים אשר יכולים לדאוג לליווי ילדיהם מהבית לביה"ס ובחזרה, לעשות זאת בתקופה הקרובה".

הורה לשני ילדים בבית הספר אמר היום לאשדוד נט:
"התחושה בקרב ההורים היא תחושת חשש לביטחון הילדים. לא הגיוני שבאמצע היום, לאור היום, יסתובבו פדופילים וינסו לתקוף ילדות. משיחות שקיימו איתנו בבית הספר, הובהר לנו שכל הגורמים המקצועיים מעורבים בנושא, במאמץ ללכוד את הפדופילים האלה. אני שמח מהתנהלות הנהלת בית הספר, שלמרות שהאירועים לא התרחשו בתחומו, בית הספר מצא לנכון להזהיר את כל הורי התלמידים".

כזכור, בסוף חודש אוקטובר 2012, דיווחנו באשדוד נט על המצוד אחר פדופיל שתקף ילדות ברובע ט"ו ורובע י"ב. במשטרה עצרו באותה העת נער בחשד לביצוע אחד ממקרי התקיפה לפחות. אך כעת מתברר שמדובר ככול הנראה בחבורה ששמה לה למטרה לתקוף ילדות קטנות כדי לספק את יצריהם.

אחר הצהרים נתפס על חם נער בן 16, שנתפס על חם על ידי פקחי ושוטרי השיטור המשולב. מעצרו מגיע אחרי פעילות אינטנסיבית של המשטרה בחודשים האחרונים בפיקודו הישיר של מפקד תחנת המשטרה באשדוד, סנ"צ נועם שקל, שפיקח אישית על המצוד אחרי החשוד, מצוד שכלל בלשים מוסווים ועבודת מודיעין.
כאמור, היום אחר הצהרים הצליחו החוקרים לעלות, כך על פי החשד, על חשוד עיקרי בפרשה. החשוד, נער כבן 16, נעצר לחקירה ולדברי המשטרה הוא הודה בארבעה מקרים של תקיפה וניסיון תקיפה. בחקירתו טען הקטין כי עשה את המעשים לשם גירוי מיני. הוא יובא מחר להארכת מעצר.


זהותו של הנער אסורה לפרסום, היות והוא בעצמו קטין.

מדוברות מרחב לכיש נמסר: "היום בתום חקירה מאומצת שהתנהלה במשטרת אשדוד בשבועות האחרונים ועניינה, תקיפה של קטינות בידי קטין. נעצר היום חשוד במעשה, קטין תושב העיר בן 16 .מיד עם קבלת התלונות , ארבע בחודש האחרון, מינה מפקד התחנה סנ"צ נועם שקל צוות חקירה מיוחד שהונחה לפעול בנחישות תוך שימוש בכול האמצעים הדרושים במטרה להתחקות אחר החשוד במעשה. החקירה לוותה בשיתוף פעולה מלא עם גורמים ברשות המקומית. כאמור היום בתום חקירה סמויה וגלויה נעצר חשוד במעשה. הקטין הודה במיוחס לו, נכלא להמשך חקירה, החקירה בעיצומה.  החשוד יובא מחר להארכת מעצר בבימ"ש השלום".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה