עושים כבוד לשמעון מחוף ט"ו


להאזנה לתוכן:

בשבוע שעבר הגיע אל אתר אשדוד נט פניה נרגשת מתושב אשדוד ששמו שמור במערכת, הוא סיפר לנו על שמעון סגן מנהל מחלקת אחזקה של חופי אשדוד. שמעון בחור מקסים שעושה את עבודתו נאמנה, בכול בוקר שמעון מנקה ומסדר את החוף למרות שיש לו פועלים משלו- אך האכפתיות שלו גוברת על הכל, הוא אוהב לתת יד ולעשות את העבודה בעצמו. העוברים והשבים מספרים ששמעון אדם משכמו ומעלה הוא מברך אותם לשלום מדי בוקר ומקדיש שעות אינספור בחופי אשדוד.
אשדוד נט מבקש להודות לו על פעילותו הענפה- כן ירבו אנשים כמוהו.

השבוע אנחנו רוצים לעשות כבוד לסגן מנהל מחלקת אחזקה של חופי אשדוד- שמעון.
אל מערכת אתר אשדוד נט הגיע ידיעה מבחור צנוע מאוד ששמו שמור במערכת שמדי יום עושה הליכות בחוף, שסיפר לנו על שמעון בהתרגשות גדולה לדבריו: "
שמעון בחור מקסים שעושה את עבודתו נאמנה".
בכול בוקר שמעון נראה בחוף כשהוא לא רק מפקח על עובדיו אלא גם נרתם לעזרתם. לדברי העוברים והשבים שמעון הוא בחור מדהים אכפתי שמרגיש שחופי אשדוד הם הבית הפרטי שלו, הוא דואג שחופי אשדוד ינצנצו בכל בוקר שחלילה לא יהיו זכוכיות או פסולת, במקרים בהם אנשים חשים ברע הוא הראשון שקורא לכוחות ההצלה.

לדברי אשדודים רבים: שמעון עושה עבודה של כמה אנשים, הוא מתייחס אל החוף כאל בית, עובד מכל הלב עושה שעות נוספת רק בשביל שהחוף יראה נקי ומסודר. 

התושבים מדווחים כי זה תענוג גדול לראות את שמעון יום יום בחוף כולל שבתות וחגים וברצונם לברך אותו אישית ולומר לו מילה פשוטה – תודה!


 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה