יו"ר הנמל מתגונן מפני האשמות החמורות שהוטחו בו


להאזנה לתוכן:

בדיון מיוחד שהתקיים בנוכחות דרקטוריון הנמל בנושא האשמות שהוטחו כנגד יו"ר הנמל סיטרמן, על התערבותו בנושאים רגישים, הוא הגיב: "לא התערבתי במינויי כוח אדם אלא רק בדקתי סטטוס כטובה למישהו...מותר לי לשבץ עוזר אישי בלשכת היו"ר. מכרזי הציוד נתקעו ורק בדקתי מה קרה איתם"...

לפני שבועות אחדים האשים מנכ"ל נמל אשדד,  סגיס את היו"ר סיטרמן, בכך שהוא פועל לקדם מינויי כוח אדם, רכישת ציוד ספנות ומכרזי נדל"ן שונים בצורה פסולה. 

במסגרת כתב ההגנה בבית הדין לעבודה ובמכתב שנשלח לרשות החברות הממשלתיות, טענו העובדים כנגד החברה ש"כבר בסמוך למועד מינויו החל מר סיטרמן ו/או ההנהלה מטעמו להנחית על נציגות העובדים שינויים באופן חד־צדדי, קידום מקורבים למתן הרצאות בנמל, ליווי בכירים במשרה חדשה וניסיון להשחיל שמות מועמדים למכרז הסוורים שמתקיים בימים אלו".
לפי הטענות, באחת הפעמים אף ניסה סיטרמן לכלול עובדת חדשה שלא בהתאם להסכם הקיבוצי, ומשנכשל ניסה להחליק את המהלך על ידי פגישות שערך בביתו של ראש הועד, אלון חסן.

בישיבה שהתקיימה עם כל חברי דירקטוריון הנמל ונציג מיוחד מטעם רשות החברות הממשלתיות בנושא האשמות אלו, והתמשכה יותר משלוש שעות, הוטחה בסיטרמן ביקורת על התנהלותו בתקשורת.
בדיון סתר סיטרמן את הטענות על מינוי מקורבים ואמר שמדובר בניסיון לבדוק סטטוס כטובה.
בעניין הניסיונות לכאורה להתערב במכרזי הציוד אמר כי מדובר בהחלטות דירקטוריון ישנות שלא קודמו זמן רב, מה שהטיל ספק ברצון אנשי ההנהלה לקדמן וכי מחובתו לוודא שהמנכ"ל מקיים אחר הוראות הדירקטוריון.

מהפגישה עולה שהמדינה תבחן אם למנות חוקר חיצוני מטעמה שיבחן את הטענות, כאשר ההחלטה אמורה להתקבל במהלך השבוע הקרוב.

מחברת נמל אשדוד סירבו להתייחס לתוכן הישיבה ומסרו כי "דירקטוריון החברה דן בנושא וסיים את הדיון".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה