הסדר טיעון למאיר בן גוזי - סעיפי האישום החמורים נמחקו וייתכן שלא יורשע כלל


להאזנה לתוכן:

מאיר בן גוזי בדרך חזרה לעירייה, כך נראה על פי הסדר הטיעון שחתם היום עם פרקליטות המדינה. סעיפי האישום החמורים של קשירת קשר עם ארגון פשיעה ועובד ציבור המסייע לארגון פשיעה, נמחקו מכתב האישום. שירות המבחן ייצטרך לתת חוות דעתו אם יש צורך להרשיע את בן גוזי או להסתפק בעונש אחר

פרשת מאיר בן גוזי, שהעסיקה חודשים רבים את עובדי העירייה ואת תושבי העיר, נראה שעומדת להסתיים בהרשעה, אם בכלל, מינורית לעומת סעיפי האישום המקוריים, שכללו סיוע לארגון פשע בידי עובד ציבור.

לאורך כל הדרך טען מאיר בן גוזי לחפותו בפרשה זו, ולדבריו אם עשה מעשה, עשה זאת בתום לב וללא כוונות זדון. גם אשדוד נט הביע פליאה נוכח כתוב האישום החמור שהוגש נגד בן גוזי, והסתמך על שיחות טלפון שניהל בן גוזי עם ארמונד מיארה, מי שהורשע בעמידה בראש ארגון פשע.

היום חתם עו"ד ירום הלוי, עורך דינו של בן גוזי על עסקת טיעון עם פרקליטות המדינה. על פי הסדר הטיעון, סעיפי האישום שהאשימו את בן גוזי בסיוע לארגון פשיעה וקשירת קשר עם ארגון פשיעה, נמחקו מכתב האישום. בן גוזי יואשם במרמה והפרת אמונים והמדינה צפויה לבקש עונש של מאסר על תנאי.

מנגד, עו"ד ירום הלוי ידרוש שלא להרשיע את בן גוזי בעבירות הנ"ל ולהסתפק במעצר בו היה נתון והנזק הכלכלי והתדמיתי שכבר נגרם לו.

בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון וביקש משירות המבחן לתת תסקיר על בן גוזי וכן שיבחן גם את נושא הרשעת בן גוזי. בהחלט יכול להיות שבסופו של יום בית המשפט יחליט שלא להרשיע את בן גוזי, ובכך לסלול את דרכו חזרה לעירייה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה