המרוויחים הגדולים מהסופה - הסופר מרקט האינטרנטי


להאזנה לתוכן:

מזג האוויר הסוער השאיר את רובנו מכובלים בשמיכה צופים במאסטר שף ומתגרים מהמראות. המקרר ריק ולסופר לא ממש מתחשק לצאת במזג אוויר כזה, ופתאום תושבי אשדוד גילו אלטרנטיבה חדשה, את הסופר מרקט האינטרנטי.
אחד המנהלים הבכירים של יינות ביתן באשדוד אומר: "הסופה גרמה לאנשים להישאר בבית ולהתחיל לעשות מה שבעבר נראה כמדע בדיוני... את כל הקניות מהסופר באמצעות האינטרנט". שבוע החורף והפרסום באשדוד נט הביא לעלייה של 250% ליינות ביתן באשדוד בקניות באינטרנט..."מי שטעם את הקנייה בסופר באמצעות האינטרנט, יתקשה לחזור ולעמוד בתור לקופות" אומרת עדה מזר, תושבת אשדוד.

פעם חשבתי שלעשות קניות בסופר באמצעות האינטרנט - זה הזוי, משהו ששיך למדע העתידני...והנה השבוע חברה המליצה לי לנסות, והגשם הזועף המליץ לי להשאר בבית...וכך מצאתי את עצמי מעיזה להכנס לסופר מרקט האנטרנטי של יינות ביתן, שמתפרסם אצלכם באתר ולהתחיל לקנות.
לאחר כמה דקות של הלם ראשוני, התחלתי לשוטט ולרכוש עוד ועוד מוצרים שאני צריכה לסל.
לאחר רבע שעה סיימתי את כל הקנייות של השבוע.
עד לרגע שפתחתי את הדלת למשלוח, לא הייתי בטוחה שאכן זה כל כך בר ביצוע.

היום כשאני אחרי ההזמנה השנייה השבוע, אני כבר לא מבינה מי המזוכיסט שנוסע לסופר, מסתובב חצי שעה בין המחלקות, עומד בתור לקופות, מרים שקיות אל הרכב ומבזבז שעתיים שלמות על קנייה שבאינטרנט לוקחת רבע שעה מהנה.

אבל רבים לא רוצים לוותר על חוויית הקנייה בסופר...

"תתפלאי, אבל באינטרנט החוויה הרבה יותר גדולה, כי הקנייה גם הרבה יותר חכמה - אפשר להשוות מחירים, לדעת כל מוצר כמה עולה בדיוק ובכל רגע נתון לדעת מה סכום הקנייה שלי. 

והמחירים?

עובדתית בפעמיים שקניתי חסכתי מאות שקלים - גם בגלל המחירים וגם בגלל שאני קונה בדיוק מה שאני צריכה.

אבל אייך אפשר לא לבחור את הירקות ואת הבשר הטרי?
אז זהו, שבוחרים אותם בשבלי. ביינות ביתן הם נותנים לממוחה שיבחר את הפרות, הירקות והבשרים הטריים הכי טובים.
את חייבת לנסות,לא תביני עד שלא תחווי בעצמך. 

זהו ראיון קצרצר עם חברה ששמעה מחברה, ספרה לי ואני מספרת לכם....

כבר שלושה ימים שהגשם באשדוד לא פסק, רעמים וברקים רוחות עזות שהצליחו להעיף גם את השכן השמנמן שירד בהוראת אשתו לשפוך את הזבל. המסעדות נותרו ריקות אבל המשלוחים לבתים עובדים חזק, באתר המשלוחים החדש של אשדוד נט, ראינו קפיצה של 210% מהשבוע הקודם לו.

הסופר מרקט האינטרנטי שהוא קטע יחסית חדש באשדוד, מדווחים על עליה מטורפת של 250% באחוז האשדודים שנכנסים לאינטרנט ועורכים שם את הקניות לבית. החורף אילץ אותם להתקדם...

אחד המנהלים הבכירים של יינות ביתן באשדוד אומר: "הסופה גרמה לאנשים להישאר בבית ולהתחיל להשתעשע עם הרעיון המופרך של לעשות קניות הביתה באמצעות האינטרנט. מי שטעם את כייף הקנייה מהבית, יתקשה לחזור לקניה הרגילה ולתור בקופה.".


אז למה כדי לעשות קניות באינטרנט שאין סופה בחוץ?

אתר הקניות של יינות ביתן למשל מציע לכם חווית קנייה קלה, נוחה ובטוחה באינטרנט, ידוע כי זמן הוא המצרך החשוב ביותר, לכן הקימו בעבורנו סופר מרקט גם באינטרנט, כדי שיישאר לנו זמן לדברים החשובים באמת, כדי שנקנה את מה שאנו צריכים באמת וכדי שנחסוך מאות שקלים בכל חודש.

הזמן שלכם יקר?
אם גם הזמן שלכם יקר, ערכו קניות באינטרנט 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בכל זמן שנוח לכם ובלי להיות תלויים בשעות פתיחת הסניף. כדי לעבור לאתר לחצו על הלינק הבא : סופר מרקט אינטרנטי  

כמה פעמים קרה לכם שערכתם קניות בסופר ושכחתם לקנות משהו? אז איך בסופר מרקט האינטרנטי זה לא יקרה?
בעזרת כלים ייחודיים באתר הסופר מרקט של יינות ביתן באינטרנט, תוכלו לדאוג שלא שכחתם אף מוצר חשוב, שמרו את רשימת הקניות הקבועה שלכם, הוסיפו לה מוצרים בכל הזמנה וכך לא תשכחו אף מוצר שחשוב לכם. כל המוצרים במקום אחד - מנקניק מעושן ועד לגבינה מעודנת, שמפו לשיער גלי ועד לתות שדה.  

מה שהכי חשוב לנו כלקוחות הם שני דברים עיקריים: מחירים ואיכות המוצרים
המחיר הוא שקובע, באתרי הסופר מרקטים הוירטואליים יהיה ניתן לעשות השוות מחירים בלי לצאת מהבית, בלי לקום מהכורסה, בלי לבזבז דלק או זמן.  יתרה מזאת כשאתם תזמינו בשר עופות דגים ירקות או פירות, הסופר מרקטים מתחייבים להעניק לכם את המוצרים הטובים ביותר עם האיכות הגבוהה ביותר וכל זה בשביל שתמשיכו לערוך את הקניות שלכם דרך האינטרנט. 

איך בוחרים מוצרים דרך האינטרנט, איפה הפיקוח שלנו כקונים?
מיון מוצרים מתוך הקטלוג בשלל תכונות - באמצעות מיון מוצרים מתקדם, תוכלו למיין את כל מוצרי הקטלוג לפי שלל ערכים: מותג, משקל, טעם, סוג או אריזה ולאתר מוצרים מוכרים וחדשים בקלות ובנוחות. בנוסף לנוחיותכם סרגל כלים המדמה את המחלקות השונות כמו מחלקת בשר עוף ודגים, מחלקת פירות וירקות, מחלקת ביצים חלב וסלטים, מחלקת דגנים וקטניות ועוד ים שלם של מחלקות להנאתכם.

הפחד העיקרי בקניית מוצרים באינטרנט הוא שפרטיי חשופים, איך מתגברים על זה?
אבטחת מידע מתקדמת – הסופר מרקטים האינטרנטיים מתחייבים לשמור על תנאי אבטחת מידע מחמירים ביותר ולדאוג לחוויה בטוחה ומאובטחת של קניות באינטרנט.  

ערכתי הזמנה באינטרנט, מתי המוצרים שהזמנתי יגיעו?
המוצרים שהזמנתם דרך האינטרנט בזמן שהייתם בעבודה יגיעו איתכם לבית, בשעה שבקשתם למשל ערכתם את הקניות בשעה 11:00 בבוקר ואת יום עבודה סיימתם בשעה 19:00 בערב, ההזמנה תגיע אליכם בשעה שאתם קבעתם, בשעה שנוחה לכם למשל 19:45

לביצוע הזמנה אינטרנטית בסופר מרקט וירטואלי לחצו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה