קצין משטרה מוערך מאשדוד נחקר במח"ש בחשד להכאת עציר


להאזנה לתוכן:

אירוע מעצר פורצים, שנתפסו על חם בפריצה לבית ברובע ט' באשדוד, הפך עבור קצין משטרה מוערך מאוד באשדוד, לתלונה במח"ש ויציאה לחופשה כפויה. בתלונה טען העציר כי הקצין בעט בו בפניו שעה שהיה אזוק ושבר את ליסתו. מנגד נטען על ידי הקצין כי העציר נפל שעה שניסה להימלט וכך נחבל. החקירה במח"ש ממשיכה

ביחידה לחקירות שוטרים (מח"ש) חוקרים תלונה נגד קצין משטרה, אחד המוערכים בתחנת אשדוד, בחשד שהיכה עציר ושבר את ליסתו. על פי התלונה שהוגשה במח"ש, טען העציר כי קקצין המשטרה בעט בו בפניו שעה שהיה אזוק. עוד נטען כי בעקבות פציעתו אושפז העציר למשך שבועיים בבית החולים.

המקרה אירע לפני מספר שבועות, כאשר שוטרי תחנת המשטרה באשדוד הוזעקו לבית ברובע ט', שם נתפס פורץ על חם בוילה. כאן המקום לציין כי באזור זה, כמו ברובע החרדי בעיר, היה בטרם האירוע גל פריצות בלתי נתפס, שגרם להתמרמרות קשה בקרב התושבים ובכל שבוע נפרצו מספר בתים.

השוטרים שהוזעקו למקום האירוע ברובע ט', עצרו שני חשודים שנלקחו לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד. כשעה לאחר מעצרם הוזעקו אנשי מד"א לטפל באחד העצירים שנפצע. הוא פונה לבית החולים, שם אובחן כסובל משבר בליסתו ואושפז למשך שבועיים.

עורך דינו של העציר הגיש בשם מרשו תלונה ביחידה לחקירות שוטרים נגד קצין המשטרה וזו פתחה בחקירה נגד קצין המשטרה. בינתיים הוא שוחרר בתנאים מגבילים ויצא לחופשה כפויה מהמשטרה. החקירה במח"ש נמשכת.

במשטרה מציינים כי הם מגנים כל סוג של אלימות, אך מציינים כי הם ממתינים לסיום חקירת מח"ש בעניין זה.

גורמי בטחון המכירים היטב את הקצין המדובר, התקשו להאמין שאכן קצין המשטרה עשה את מה שמייחס לו המתלונן נגדו. לדברי אותם הגורמים, המתלונן נגד קצין המשטרה הוא בעל עבר פלילי עשיר בתחום עבירות הרכוש, וברור שירצה להפליל את הקצין. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה