דוקר חברו במפעל אשטרום אינו בר ענישה - נשלח לאשפוז בכפיה


להאזנה לתוכן:

בית המשפט המחוזי בב"ש הורה להפסיק את ההליכים המשפטיים נגד הדוקר ממפעל אשטרום, שפצע באורח קשה את חברו לעבודה, עימו הסתכסך. חוות דעת פסיכיאטרית קבעה כי החשוד לוקה בנפשו ואינו בר ענישה. בית המשפט הורה על אשפוזו בבית חולים לחולי נפש

 שופטת בית המשפט המחוזי בב"ש, טלי חיימוביץ, הורתה היום על הפסקת ההליכים המשפטיים נגד החשוד בדקירת חברו במפעל אשטרום בחודש אוקטובר השנה. בתחילת החודש הורה בית המשפט לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכאטרית, שתוצאותיה קבעו חד משמעית כי הדוקר לוקה בנפשו ואינו מסוגל לעמוד לדין.

עורך הדין נועם בונדר, שייצג את החשוד בדקירה בבית המשפט, הודה בשם מרשו שהוא זה שדקר את חברו במפעל, וביקש מבית המשפט להפסיק את ההליכים המשפטים, לאור תוצאות הבדיקה הפסיכאטרית. 

"לאחר שהוכח להנחת דעתי כי הנאשם היה חולה בשעת מעשה העבירה וגם כיום, ולפיכך אין הוא בר עונשין ואינו מסוגל לעמוד לדין, ולאחר שסנגורו הודו בשמו במעשים המיוחסים לו בכתב האישום, אני מורה על הפסקת ההליכים הפלילים נגדו", כתבה השופטת חיימוביץ בהחלטתה והורתה על אשפוזו בכפיה של החשוד בבית חולים לחולי נפש.

כזכור, בחודש אוקטובר השנה, בשעות הבוקר, לאחר שהדוקר חזר מעונש השעיה מהעבודה, הוא פגש במי שלדעתו היה אחראי להשעייתו והחליט לסגור עימו חשבון. 

הוא ניגש אל ארון הציוד האישי שלו, שלף מתוכו סכין וניגש אל חדר האוכל, הגיע מאחורי המתלונן כשהוא אוחז בידו בסכין, ואמר לו: "אמרתי לך שכדאי להיזהר' ודקר אותו בצווארו בכוונה להטיל בו נכות או מום או לגרום לו חבלה חמורה". כך על פי כתב האישום.

נכמייב יצא מחדר האוכל, והמתלונן הפצוע נעמד, התקרב אל היציאה כשהוא שותת דם מצווארו ומפיו וביקש מעובד שהיה במקום להזעיק עזרה. המתלונן פונה באמבולנס לבית החולים קפלן ברחובות כשהוא מונשם. הוא נותח ונשאר להשגחה בבית החולים למשך כמה ימים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה