הטבות מיוחדות לתושבי הדרום, לקוחות הבנק הפועלים:


להאזנה לתוכן:

ימים לא פשוטים עברו על העורף הישראלי, עסקים רבים חטפו מכה קשה ונאלצו להשאיר את העסק סגור. בנק הפועלים יוצא בהטבות מיוחדות לתושבי הדרום.

הלוואה רב ערוצית בריבית מועדפת - הלוואה חד פעמית בגובה של עד 30,000 ₪ בריבית אטרקטיבית במיוחד (פריים + 1%), בהחזר של עד 48 תשלומים, עם אפשרות לגרייס של עד 3 חודשים וללא עמלות (ללא עמלת עריכת מסמכים וללא עמלת פירעון מוקדם). ניתן לבקש ולקבל את ההלוואה באתר הבנק www.bankhapoalim.co.il או בפועלים בטלפון, בקו החם המיוחד שנפתח לתושבי האזור, 2403*, ללא צורך להגיע לסניף (ההלוואות ניתנות בכפוף לתנאי הבנק).

"אשראי מכל הלב" ללקוחות עסקיים בתנאים מועדפים - הלוואה בגובה של עד 100 אלף שקל בריבית אטרקטיבית ובהחזר של עד 60 תשלומים (ההלוואה בכפוף לתנאי הבנק).

פועלים On Time חינם – קבלת עדכונים בזמן אמת ובהתאמה אישית על חשבון העו"ש ב- SMS  לטלפון הנייד.  השירות כולל מגוון הודעות בנושאי חשבונם השוטף, כגון: יתרה, מרחק מהמסגרת, סה"כ החיובים בכרטיס אשראי ועוד. תושבי האזור המנויים על שירות זה ומצטרפים חדשים, ייהנו משירות חינם למשך 3 חודשים.

שבירה פיקדונות ללא קנס - שבירה של פיקדונות שקליים לא צמודים (עד 50 אלף שקל) לתקופה של עד שנה, החזר קרן ללא כל קנס.

 הטבות לבעלי משכנתא בבנק הפועלים: דחיית תשלומי המשכנתא - דחיית תשלומי המשכנתא למשך תקופה של עד שלושה חודשים (בהלוואות מכספי בנק בלבד, בכפוף לתנאי הבנק ונהליו).

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה