מסיבת החתונה בוטלה באשדוד והחתן לא הפסיק לבכות


להאזנה לתוכן:

עינב מרדכי ושחר אשטון היו אמורים להינשא הערב באשדוד. למרות המצב הביטחוני – הם אמרו - ש"יתהפך העולם, נקיים את החתונה".
אז זהו שהיום כבר הם הפנימו שזה בלתי אפשרי והם יערכו טקס חופה מצומצם בבית האופרה.
עינב מורדכי, הכלה, מספרת ש"החתן בוכה כל הזמן מאתמול. אני מנסה להרגיע אותו, אבל הוא נשבר, הוא לא מצליח לתפקד, הוא ממש בדיכאון".

עינב מרדכי בת ה23 מאשדוד, הייתה אמורה להיות הערב כלה זוהרת.
התאריך ה15 לנובמבר 2012 היה אמור להיות אחד הימים המרגשים בחייה. אולם היא ובחיר ליבה, שחר אשטון בן ה27 , נאלצו לבטל את מסיבת החתונה שהייתה אמורה להתקיים בבית האופרה - נוכח המצב הביטחוני. 
לאחר שפיקוד העורף אישר לקיים את הטקס בנוכחות 100 איש - מאחר ומדובר באולם ממוגן היטב.

הכלה שכבר תכננה לקיים את האירוע בבית כנסת במרכז, מתלבשת היום בחתונה לבנה ומתכוננת לאירוע המצוצם. 

"שנה שלמה תכננו את החתונה, עד הפרט האחרון. זה היה אמור להיות ערב מושלם, מלא ברגש ובהפתעות. מלא שמחה. אני מבואסת מאוד", היא מספרת בכאב.

לפני שנה אשטון כרע ברך בפניה וביקש את ידה והיא נענתה. הכול נראה קסום – חוץ מהתאריך שבדיעבד הסתבר כתאריך אומלל- היום השני והסוער של מבצע "עמוד ענן", היום בו האזעקות פועלות ללא הרף משעות הבוקר וכולם רצים למקלטים, גם העובדים בסלון הכלות.
"עד אתמול עוד אמרנו, 'יתהפך העולם, נקיים את החתונה", אבל הבוקר הבנו שזה פשוט לא אפשרי. אני כבר מיואשת. כל הכלות פה בוכות ללא הפסקה".
בצר להם הם הודיעו לעולם שמסיבת החתונה בוטלה והם יינשאו בטקס צנוע  לעיני 100 איש הכי קרובים בבית האופרה. 

עינב מאשדוד מספרת כי לפי ההלכה - אסור לבטל תאריך שיועד לחתונה ולכן הם עורכים את החופה בכל מקרה ולא מעיזים לדחות. "כשתהיה רגיעה נקיים מסיבה גדולה ויפה", אמרה.

"רוב האורחים, בעיקר אלו המתגוררים במרכז, מפחדים לצאת מהבית ולהגיע לחתונה, אני יכולה להבין אותם מאוד ולא כועסת.. להיפך, אנחנו דואגים להם מאוד, רוצים שכולם ישמרו על עצמם. גם אני, אלו הייתי מוזמנת היום לחתונה באזור - לא הייתי לוקחת את הסיכון, הייתי נשארת בבית. כך שאין לנו ברירה אלא לבטל את המסיבה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה