אבדנו את כוח ההרתעה או שפשוט אנו בנים חורגים לממשלה?


להאזנה לתוכן:

מאז מבצע "עופרת יצוקה"(בפקודת הממשלה הקודמת) – כמות הטילים לעבר ישראל רק עולה ועולה מידי שנה, מה שמוכיח כי ארגוני הטרור לא נרתעים מאיומיהם של נתניהו וברק, להפך:
בשנת 2009, מתום מבצע "עופרת יצוקה" התפוצצו בדרום הארץ 317 רקטות ופצצות מרגמה.
בשנת 2010 התפוצצו בישובי הדרום -357 פצצות.
בשנת 2011 –זה כבר עלה ל 418 פצצות שנפלו בשטחי ישראל
ובשנת 2012 (שעדין לא הסתיימה) כבר יותר מכפול משנה שעברה ופי שלוש טילים מלפני שנתיים - 968 טילים נורו לעברנו השנה. 110 מהם יורטו על-ידי מערכת "כיפת ברזל", 858 מהם התפוצצו בשטחנו.

120 טילים נורו לעברנו רק בימים האחרונים - סיסמת נתניהו בבחירות הקודמות הייתה – "חזק מול החמאס" והוא אף תקף קשות את ממשלת אולמרט על כי לא פעלה מספיק בנחישות ובאגרסיביות מול החמאס, הוא תקף וביקר על כי מבצע "עופרת יצוקה" לא המשיך. הוא הבטיח למוטט את שלטון החמאס לכשיבחר לראשות הממשלה.

והנה הוא נבחר וממשלת ישראל מביטה כמו מהצד, הכיצד יורים ללא הרף לישובי הדרום כאילו מדובר במלחמה שבין הסורים למורדים, כאילו ירי לעבר ישובי הדרום אינו מספיק חמור כמו ירי לעבר מרכז הארץ והשרון. ארגוני הטרור קולטים את המסר ומגבירים את קצב הירי ואת ההתעללות בחיי השגרה של בני ישראל החורגים.

ארגוני הטרור זוכים לתהילת גיבורים בקרב הפלסטינאיים  ותושבי הדרום זוכים רק למילה טובה מפי ראש הממשלה על חוסנם הנפשי- "מחזק את ידי התושבים".

אז זהו שלא, התושבים לא חסינים נפשית – מאות נפגעי חרדה סוחבים עמם צלקות נפשיות.

עשרות אלפים רבים חיים בפחד מתמיד ומאות אלפי אזרחים מרגישים מופקרים ע"י ממשלת ישראל.

העובדה היא שמנהיגי העם התירו את דמנו ונפשנו – ירי לעבר ישובי הדרום הפך להיות נסלח, מקובל, סביל. ירי לעבר אשדוד והסביבה - לא מזעזע ולא מרתיח כבר אף אחד בממשלה. 

אחרי מטחי ירי לעברנו ממשלת ישראל מזדרזת להסכים להפסקת אש לפני שתגבה מחיר יקר על שיבוש חיי האזרחים,על פגיעה בריבונות של ישראל.
האם המסר הוא שהריבונות של ישראל מתחילה במרכז הארץ?

968 טילים נורו לעברנו רק השנה (120 בימים האחרונים). 858 מהם התפוצצו בשטחי ישראל זאת לעומת 418 בכל השנה שעברה ו-357 ב 2010 - מה זה אומר?

-

תשדיר הבחירות של נתניהו מתחילת 2009 בו הוא מתחייב לטפל בחמאס בתקיפות לכשיבחר:

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה