נס לפני כניסת השבת: פיצוץ גדול בדירה ברובע י"א כתוצאה מדליפת גז (וידאו ותמונות)


להאזנה לתוכן:

פיצוץ גדול הרעיד את רחוב נחל קישון ברובע י"א. "כל הבניין רעד, הייתי בטוח שזה טיל שנפל", סיפר אחד השכנים. כוחות גדולים של כיבוי אש, מד"א ואנשי איחוד הצלה דרום הוזעקו למקום, אז התברר שמדובר בפיצוץ בדירה בגלל דליפת גז. בנס גדול, רק אישה אחת נפצע קל באירוע

זה יכול היה להיגמר באסון: בסמוך לשעה 14:00 של שישי, דיווחו תושבים מרחוב נחל קישון על פיצוץ אדיר שהרעיד את הבניין שלהם. "תריסים עפו מהקומה החמישי והבניין כולו רעד", סיפר לנו אחד השכנים. 

צוותי כיבוי אש מתחנת הכיבוי באשדוד הוזעקו למקום ביחד עם המשטרה, מד"א וכוננים של איחוד הצלה דרום. הכוחות מיהרו לדירה בקומה החמישית, שם על פי הדיווח אירע הפיצוץ. עד מהרה התברר כי מדובר היה בדליפת גז. בשעת הפיצוץ היו בני הבית בדירה, זוג בשנות 50 לחייהם ובנו הצעיר של הגבר. במזל גדול, מלבד צלצול באוזניים וכוויה ברגלה של האישה, האירוע הסתיים ללא נפגעים.

"בישלנו על הגז, היה קצת ריח מוזר, אבל לפני שהספקתי להבין מה קורה אירע פיצוץ. לא הבנתי מה קרה, ראיתי רק אש ועפתי אחורה", סיפרה האישה המבוהלת. למזלה חלונות הבית היו פתוחים ולכן הגז לא הצטבר בבית ועוצמת הפיצוץ הייתה "קלה" יותר.

צוותים של עיריית אשדוד וחברת הגז הגיעו למקום ובודקים את קו הגז. לפי שעה נראה כי מדובר בתקלה נקודתית בכיריים, שטרם נבדקו על ידי טכנאי הגז החוקרים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה