חיל האוויר הפציץ ברצועה וישובי הדרום רצו למקליטים במהלך כל הלילה והבוקר


להאזנה לתוכן:

שוב ושוב נשמעו אזעקות "צבע אדום" לתוך הלילה ובכל שעות הבוקר ביישובי אשכול וחוף אשקלון, בשל ירי קסאמים לאזור. כ 20 רקטות כבר נורו לעבר ישובי ישראל - איש לא נפגע ולא נגרם נזק. קודם לכן חיל האוויר הפציץ מטרות של הזרוע הצבאית של חמאס, גם שם לא נגרם כל נזק ולא היו נפגעים.

מטוסי חיל-האוויר תקפו במהלך הלילה ברצועת עזה.

לפי דובר צה"ל זוהו פגיעות מדויקות במטרות כאשר בין היעדים היו גם שני מוצבים של הזרוע הצבאית של חמאס.
לפי מקורות פלסטינים ברצועת עזה - הופצץ מבנה שהיה בבניה וכן שטחים פתוחים וחקלאיים - איש לא נפגע בתקיפות חיל האוויר ולא נגרם נזק ממשי.

מיד לאחר מכן נורו רקטות קסאם לעבר שטחי המועצה האזורית אשכול וחוף אשקלון. הרקטות נפלו בשטחים פתוחים סמוך ליישובים. באזור נשמעה אזעקת "צבע אדום" שוב ושוב לתוך השעות הקטנות של הלילה, שעות הבוקר המוקדמות ובמהלך כל הבוקר. בסה"כ נורו במהלך הבוקר והלילה כ 20 רקטות ועוד היד נטויה.  לא דווח על נפגעים או על נזק. 

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, קיבלה על עצמה את האחריות לירי הרקטות הבוקר לעבר יישובי עוטף עזה. בהודעה שפרסמה הזרוע נכתב כי זוהי תגובה להמשך התוקפנות הישראלית בשטחי הרצועה. 

לילה קודם לכן, כשבע רקטות נורו מרצועת עזה לעבר אזור באר שבע אל שטחים פתוחים מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. הלימודים בבאר שבע בוטלו אתמול והתחדשו היום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה