הודיעו על עיצומים באגף התברואה בעירייה - אולם העובדים באו לעבודה כרגיל


להאזנה לתוכן:

למרות ההודעה על הוראת ועד העובדים של עיריית אשדוד, בגיבוי של ההסתדרות העובדים, לעובדי אגף התברואה בעיריית אשדוד, לפתוח בעיצומים, הגיעו העובדים לעבודה כרגיל ואיישו את השוק כרגיל.

"במסגרת סכסוך העבודה, ניתנת לכם הנחייה החל מקבלת מייל זה: לא לענות לטלפונים. לא לטפל בפניות שיועברו אליכם באמצעות המוקד או כל גורם אחר. יתר העבודה בשטח תימשך כרגיל. להזכירכם, הינכם כפופים להסכם הקיבוצי ולכן עליכם להישמע להוראות ההסתדרות", כך כתב יו"ר ועד העובדים בעיריית אשדוד, אבירם עמר אל עובדי התברואה בעיריית אשדוד.

בעיריית אשדוד הוציאו בעקבות העיצומים הודעה לתקשורת, בהם האשמות קשות נגד יו"ר הועד. בין השאר נכתב בתגובת העירייה כי "בזמן שיו"ר ועד העובדים החדש, אבירם עמר, מנסה לחבל בשירות הניתן לתושבי אשדוד, הוא עצמו יכול להיות רגוע. מדוע? כי הוא בכלל מתגורר בגן-יבנה ולא ייפגע כלל מניסיונות ההשבתה שהוא מוביל". מנכ"ל העירייה מוסיך ומציין כי "הנהלת העירייה אינה מופתעת מההחלטה לנסות ולהשבית את העבודה הסדירה בעיריית אשדוד, ותולה זאת גם בעובדה שגיסו של יו"ר ועד העובדים החדש, הגיש את מועמדותו למכרז, אולם הוועדה בחרה במועמד הראוי ביותר ולא במועמד הקרוב לעמר. זו כנראה סיבה נוספת מספיק טובה וממש לא עניינית – לנסות ולהשבית את העירייה, אשר מצטרפת לעילות פרסונאליות-משפחתיות מובהקות. אין בכוונתנו לשנות מדרכנו. חזון הנהלת העיר ועובדי העירייה הוא שהתושב במרכז ולא המשפחה".

בתוך כך, במכתב ששלח מנכ"ל העירייה לעובדים, הוא מציין כי כל מי שלא יבצע את עבודתו, ייפגע בשכרו בהתאם. 

העובדים עבדו היום כרגיל

לתגובה המלאה שנשלחה לתקשורת לחצו כאן


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה