ממשיכים מאבקי הכוחות בועד העובדים של עיריית אשדוד


להאזנה לתוכן:

שלושה חברי ועד עובדים שיגרו בשבוע שעבר מכתב אל יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בן דוד, בו הם מציינים שבחירתו של אבירם עמר לתפקיד יו"ר ועד העובדים, איננה חוקית. בהסתדרות, באמצעות משרד עורכי דין, דוחים את טענות הפונים ומבהירים להם שעליהם לקבל את מרות ההסתדרות, אחרת יועמדו לדין משמעתי

"בחירתו של מר עמר כחבר ועד העובדים הינה בחירה בניגוד לתקנון ועדי העובדים בכל הקשור לחובת הנציגות הסקטוריאלית", כך כותבים שלושת חברי ועד העובדים בעיריית אשדוד: רוני אוואט, יורם שושן ואיריס נפתלי.

השלושה טוענים במכתב ששלחו את ארנון בן דוד, יו"ר הסתדרות המעו"ף כי אבירם עמר מדורג כעובד בדירוג "מח"ר, אך נבחר לועד העובדים כנציג עובדי המעו"ף (הדרג המינהלי).  אוואט, שושן ונפתלי טוענים כי בחירתו כחבר ועד איננה תקינה, כך גם בחירתו כיו"ר ועד העובדים בעירייה. עוד מציינים הפונים כי אין מדובר בטעות בתום לב אלה במעשה שנעשה כדי להגדיל את כוחה של משפחת בן לולו בועד העובדים.

בהסתדרות העובדים דוחים את האשמות חברי הועד. באמצעות משרד עורכי הדין נעמי לנדאו ושות', מבהירים בהסתדרות לעובדים הפונים כי הם כפופים למרות ההסתדרות, וכל הפרה של מרות זו תוביל לנקיטת הליכים משמעתיים, על פי חוקת ההסתדרות ותקנון ועדי העובדים.

באשר לטענות שהאלו השלושה על אי חוקיות בחירתו של אבירם עמר כיו"ר ועד העובדים, דוחים בהסתדרות את טענות הפונים. בתגובה שנשלחה אל הפונים, ההסתדרות איננה מסבירה את דחיית הטענות ורק מצוין כי "בחירתו של מר עמר לכהן כיו"ר ועד העובדים נעשתה כראוי וכנדרש בהתאם לתקנון ועדי העובדים, ואין בה כל פגם".

כפי שזה נראה כעת, כנראה שלא נאמרה המילה האחרונה בעניין זה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה