מתחמם...ירי לעבר שדרות' נתיבות וחוף אשקלון


להאזנה לתוכן:

גם הערב ממשיך הירי לעבר ישראל, לאחר שלאורך הלילה ובשעות הבוקר המוקדמות, התפוצצו בחוף אשקלון, במועצה האזורית שדות נגב, בנתיבות ובשדרות, רקטות שנורו מרצועת עזה . ממשיך הצבע האדום להישמע פעם אחר פעם באזורים אלו . אין נפגעים או נזק, אך נפגעי חרדה ולחץ - יש גם יש.
ההחלטה להקדים את הבחירות תמצא את ראש הממשלה מצד אחד ואת שר הביטחון מצד שני מגיבים ביד קשה כידי לרצות את התושבים אולם...

דווקא היד הקשה שינסו להפגין שר הבטחון וראש הממשלה אל מול הארגונים בעזה, על כל ירי לעבר האזור, עשויה להצית את האזור מחדש ואיתו את ירי הטילים לאזורנו. יש להניח שנתניהו ירצה להראות בתקופה זו כי הוא מתנהל ביד קשה כנגד המחבלים כפי שהבטיח שיעשה לפני 4 שנים אך למעשה הגיב ברפיסות. כמוהו ירצה להוכיח אהוד ברק שהוא מר בטחון. 
אלא שנתניהו וברק כרגע לא משדרים על גל אחד. קיימת אפשרות שצה"ל יגיב בחריפות רבה לכל פעולה, מה שיכניס גם את החמאס לסבב הלוחמה ובעקבותי גם את העיר אשדוד.

אין כרגע התראות, אך קחו בחשבון כל תרחיש אפשרי.

דובר צה"ל מוסר כי כלי טיס של חיל-האוויר תקפו במהלך הלילה מנהרת טרור בצפון רצועת עזה. לפי הודעת דובר צה"ל, זוהתה פגיעה מדויקת במטרה. כל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם.

התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל.

"צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות", נכתב בהודעת דובר צה"ל. אך אלו הודעות סטנדרטיות של צה"ל אחרי כל ירי. התושבים ירצו לראות מעשים בפועל או השגת שקט מוחלט. כמו שהתצב נכון לעשיו - זה בלתי אפשרי מבחינתם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה