העיר אשדוד מתכוננת למוצ"ש היסטורי בתולדות העיר


להאזנה לתוכן:

אשדוד מתכוננת למוצ"ש ואני עמה. 2 אירועים מרגשים בערב אחד. בשמונה וחצי יתאספו 6500 איש למופע של שלמה ארצי ו10000 אשדודים יכעסו שלא היה להם כרטיס. ב18.30 ינועו כ2500 אשדודים לכיוון בלומפילד וכ20,000 אשדודים יצפו במשחק בשידור ישיר בטלוויזיה. רוב אשדוד תתעניין בתוצאת המשחק ואייך היה המופע ואנחנו נהיה כאן לדווח.
אני בן מזל ויש לי כרטיס גם לשלמה ארצי וגם לבלומפילד ואני מודיע לרעיתי שבחרתי בבלומפילד ולכן שתמצא עם מי ללכת להופעה במקומי. עם צאת השבת החלו להגיע לאמפי פארק הצוותים של שלמה ארצי, והחלו בהכנות האחרונות למופע ההיסטורי של שלמה ארצי באשדוד

בפייס בוק כבר מיום שישי בלילה הורגשה התכונה של האוהדים לקראת המשחק המרגש בבלומפילד של אשדוד (המובילה) נגד קבוצת המיליונרים של מכבי תל אביב, שהחליטה העונה לקחת בכוח או במוח את האליפות וצעירי אשדוד החוצפנים, ממש מפריעים לה . הלב דופק, ההתרגשות בעיצומה והאוהדים מתקשים להרדם, עד שעות הלילה/ בוקר הם מדברים רק על דבר אחד - המשחק במוצ"ש.

בקר יום שבת, יצאתי להרגיש את הדופק של העיר אשדוד:
מזג האוויר נפלא לטיול בחוץ, השמש מלטפת ו30% מתושבי העיר יוצאים מהתפילה בבית הכנסת אל חיק המשפחה. האווירה רגועה העיר שקטה, מרגישים את השלווה.

עברתי לאמפי החדש שיארח הערב את שלמה ארצי. כל הציוד של הלהקה כבר מונח במקום וממתין לכוכב. הרמקולים עצומים ו4500 כסאות עומדים שוממים ממתינים לארח את הישבן הראשון שישב עליהם. הדשא שאמור לארח עוד 2000 צופים נלהבים נראה עדין ירוק.... בעין בלתי מזויינת המקום נראה יותר קטן וזר היה מנחש שיש לא יותר מ1500 מקומות ישיבה. התחלתי לספור (במכפלות) ואכן...4500 מקומות ישיבה.

המקום משדר עוצמה ואני מסוקרן האם הרעש יחדור לכל הבתים בסביבה או שיש איזו קוסמות שתאפשר לאלפי השכנים בסביבה לראות טלוויזיה ו/או לשוחח/להירדם בשקט בזמן המופע....רק במוצ"ש נדע....

צהרי שבת, רוב התושבים נמצאים בבתים, אפופים בריחות התבשלים והחמין. פתאום הים כבר לא מהווה אופציה ואחרים כבר מאסו בטיולי החג.
חלק נכבד מתושבי אשדוד משוטטים בפייס בוק ואני מרגיש את התנועה בקבוצה הפתוחה של אשדוד נט בפייס שהצטרפו אליה למעלה 5100 חברים. רק היום ואתמול כ140 אשדודים חדשים.

כשאתה מצפה למשהו הזמן עובר לאט....ואני מעביר את הזמן בלכתוב אליכם.

יש שיקנאו בי שיש לי את 2 האופציות למוצ"ש אבל תדעו לכם שככול שיש יותר אופציות, כך גודלות הבעיות וההתלבטיות. 

אז שיהיה לאשדוד מוצ"ש מוצלחת. אנחנו זקוקים הערב לאצבעות שלכם מוחזקות.

צילום: אביאל כהן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה