רב העיר אשדוד על היחסים עם ארה"ב: "אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים"


להאזנה לתוכן:

הדברים נאמרו במהלך טקס שנערך בישיבת בני עקיבא בניר גלים. עוד ציין הרב במהלך הדברים שנשא: "הקב"ה דופק לנו בלב ורק מבקש מאיתנו- פיתחו לי פתח כדי שאוכל להכנס לליבותיכם"

אתמול התקיים בישיבת בנ"ע נווה הרצוג ליד ניר גלים טקס גזירת הסרט לרגל שיפוץ חדרי
הפנימייה החדשים. במהלך הכנס הודה ראש הישיבה הרב מאיר אדרי: "אני מברך את בני הזוג אללוף על תרומתם הנכבדה מאוד למען שיפור איכות חיי התלמידים במקום, ומודה לרב שיינין שליט"א שזיכה אותנו בנוכחותו". עוד ציין הרב אדרי כי: "בכל מקרה הן במגורים בתוך הבית והן מחוצה לו, לנו כהורים תמיד ישנה את האמירה האחרונה, כאשר הילדים עצמם מבקשים עזרה. ילדינו מצפים לדמות חינוכית בולטת, נוכחת ומשפיעה. אני חושב שבתחילת השנה ובסמוך לראש השנה השמירה על ערכי ילדינו מהווה את צו השעה. אני מודה לכם הורים יקרים שהשכלתם לשלוח את ילדכם לישיבה כמקום שמקנה לתלמידים מעבר לנושא הפדגוגי גם צרכים ערכיים ותורניים ומאחל לכם שנה טובה וגמר חתימה טובה".

רב העיר, הרב יוסף שיינין ציין בדבריו כי: "בימים אלו אנו עדים לקשיים מחוץ שעם ישראל עובר, כאשר גם עם בת בריתנו, אותה ארצות הברית הגדולה, מתגלים קשיים. הרי לא סתם שמו לנו נשיא מוסלמי בארצות הברית כדי להוכיח לנו שאין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים".

עוד ציין הרב שיינין כי:"בעשרת ימי תשובה הקב"ה מתקרב אלינו. ישעיהו הנביא אומר: "דרשו ה' בהמצאו" ומתי מלך מלכי המלכים קרוב? בעשרת ימי תשובה, בין ראש השנה ליום הכיפורים. במהלך השנה הקב"ה מספק לנו אין ספור רמזים על נוכחותו באמצעות פרנסה, כאבים, חולי ורפואה, אך לעיתים אנחנו בוחרים להתעלם ולהתרחק ואז פתאום בעשרת ימי תשובה אנחנו זועקים ומבקשים את סליחתו אך לאחר עשרת ימי תשובה חוזר חלילה ואנחנו שוב שוכחים את קיומו ואז אנו זועקים אליו מדוע עזבתנו? והלא הקב"ה לא מתרחק מאיתנו, ככתוב בשיר השירים: "קול דודי דופק, פתחי לי". הקב"ה דופק לנו בלב ורק מבקש מאיתנו- "פיתחו לי פתח כדי שאוכל להכנס לליבותיכם".

צילום באדיבות ישיבת בני עקיבא ניר גלים.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה