תהליך מיון וגיוס עובדים - בפריפריה


להאזנה לתוכן:

חברת ההשמה קודקס שיווק תלווה ללא תשלום מעסיקים בפריפריה בתהליכי גיוס ומיון עובדים. החברה מתמחה בהשמה של אנשי שיווק, יוצאת בפרויקט חברתי חדש במסגרתו תציע לכל בעלי העסקים בפריפריה השמה ראשונה של אנשי שיווק בחינם. הפרויקט נולד לאחר מחקר שעשתה קודקס על השמות בפריפריה וממנו עלה כי לחברות בפריפריה אין את המשאבים והיכולת לגייס אנשי שיווק בייחוד בתחומי הדיגיטל והניו מדיה.

החברה המתמחה באיתור וקידום אנשי שיווק אקדמאיים ובעלי ניסיון עבור המגוון הרחב של משרות השיווק בישראל, ערכה סקר אודות הביקושים לאנשי שיווק מצטיינים על בסיס מיקום גיאוגרפי.

במהלך ניתוח תוצאות הסקר, זיהתה קודקס שיווק, כי באזורי הפריפריה בצפון הארץ ובדרומה, נפתחו משרות שיווק רבות בחודשים האחרונים, במגוון רחב של חברות. ואולם, מנהלי משאבי האנוש בחברות, העידו כי הם נתקלים בקושי באיתור אנשי שיווק מעולים בתהליך איוש המשרות.

עוד עלה מהסקר, כי החברות המגייסות בפריפריה אינן מכירות את תהליך העבודה עם חברות השמה ייעודיות לתחום השיווק ובמידה רבה ההיבט הכלכלי מהווה חסם מפנייה אליהן, בתקופה זו.

עוד העידו בחברות, כי באזורי הפריפריה קיים מחסור בולט וקושי לגייס מנהלי שיווק בעלי מומחיות וניסיון בתחומי עיסוק ספציפיים, בדגש על עולמות הדיגיטל והניו מדיה, לרבות מנהלים בכירים, שמעדיפים לעבוד במרכז הארץ.

קודקס שיווק אשר נהנית מקהל לקוחות גדול ומבוסס וממאגר של אלפי מועמדים איכותיים, החליטה להרים את הכפפה ולהירתם לסייע לחברות המגייסות בפריפריה. 

במסגרת הפרויקט, תעמיד החברה במהלך החודשיים הקרובים, צוות ייעודי של יועצות קריירה בעלות מומחיות בתחומי השיווק וההשמה, שילוו באופן אישי את המעסיקים המגייסים בתחום השיווק בפריפריה. הצוות יאתר עבור המעסיקים את אנשי השיווק האיכותיים והמתאימים להם ביותר.

כל חברה מהפריפריה שתפנה לקודקס שיווק במהלך תקופת הפרויקט תזכה להשמה ראשונה חינם בתחום השיווק.  

לפרטים נוספים ולפתיחת משרות היכנסו לאתר קודקס שיווק.

 

לפרטים נוספים:

אירית נחמני, 054-6687006

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה