מחר המערכת העירונית תפעל כסדרה - איומי השביתה עדיין מרחפים באוויר


להאזנה לתוכן:

אחרי חופשת חג ארוכה במיוחד, הכוללת גם את שישי שבת שלפני החג, חזרו היום תלמידי אשדוד אל ספסל הלימודים וגם מחר יתקיימו הלימודים כרגיל. בתוך כך, מאיימים בועד העובדים של העירייה להשבית את פעילותם, מה שעלול לגרום לשיבושים קשים בעיקר בגני הילדים ומעונות היום בשבוע הבא.

בעיריית אשדוד מתכוננים לשביתה הגדולה של ועד העובדים בראשותו של יו"ר הועד החדש, אבירם עמר. בשבועות האחרונים עלו המלחמות בועד העובדים, בינם לבין עצמם ובינם לבין ההנהלה, אל הכותרות הראשיות בעיתונות המקומית.

תכתובות בתפוצה אל כל עובדי העירייה בין מנכ"ל העירייה לבין אבירם עמר, הם אלה שהציתו את האש וחלק מהעילה שבגינה הוכרז סכסוך עבודה. בועד העובדים טוענים שעיריית אשדוד מניידת עובדים, משעה ומרחיקה מהעבודה עובדים, כל זאת ללא ערוב ועד העובדים.

סכסוך העבודה אף נאמר: "ההנהלה מזמנת את חברי ועד העובדים לשימועים ללא עילה אמיתית ורק לאור פעילותם בוועד העובדים".

עיריית אשדוד נערכת מבעוד מועד לניסיונות לשבש את מערך עבודתה הסדיר ולפגוע בשירותים הניתנים לתושבים, בעקבות השמעת איומיו של יו"ר ועד העובדים החדש, אבירם עמר.

מנכ"ל העיריה, בן-עדי הביע תמיהה נוכח המהלך של יו"ר ועד העובדים החדש, שמטרתו להוביל פגיעה ישירה בתושבי העיר ובעובדי העירייה: "יש כאן ניסיון ברור להפוך את ועד העובדים ואת עובדי העירייה ככלי לעשייה פוליטית. זיהינו את הניסיון הפתטי, ונערכנו לתת מענה מקצועי עבור תושבי העיר. נעשה את הצעדים הדרושים על מנת למנוע כל פגיעה אפשרית כתוצאה משביתה, ונכונים הדברים בעיקר במתן שירותים כלליים, במערכת החינוך בכלל ובחינוך המיוחד בפרט". 

כאמור, היום חזרו יותר מ-50 אלף תלמידי אשדוד אל ספסל הלימודים ומערכות העירייה פעלו כסדרן, אך בשבוע הבא, אם ועד העובדים אכן יממש את איומו, צפויים שיבושים קשים גם במערכת החינוך.

אשדוד נט ימשיך לדווח... 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה