באשדוד מתכוננים להשבתת מערכת החינוך


להאזנה לתוכן:

במידה ויו"ר ועד העובדים החדש בעיריית אשדוד, יחליט לממש את איומיו בניסיון להשבית את מערכת החינוך, העירייה תשלם שכר להורים של תלמידים בבתי הספר היסודיים ובגנים כדי למנוע פגיעה בתושבים

באיגרת שתפורסם במקומוני סוף השבוע, בחתימת מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, הובאה סקירה אודות המניעים שמאחורי כוונות ניסיונות ההשבתה של יו"ר וועד העובדים החדש, עמדתה החד-משמעית של הנהלת העירייה וקריאה לשיתוף פעולה עם הורי התלמידים.

"עיריית אשדוד והנהלת העיר יעשו וימשיכו לעשות פעולות שימנעו פגיעה בשירותים לתושב, ואשר יאפשרו שאיכות החיים בעיר תישמר ותהא כבשגרה", כתב מנכ"ל העירייה בן עדי, "אך במידת הצורך, העירייה תיעזר באמצעות העסקה בתשלום להורים של תלמידים הלומדים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים ברחבי העיר".

המכתב לתושבי העיר נפתח בסקירה מצידו של בן עדי. "ראיתי חובה להביא לידיעתכם מהלכים פוליטיים בהם נוקט יו"ר ועד העובדים החדש של עיריית אשדוד, שמטרתן ליצור סכסוך עבודה מאולץ בעירייה וניסיון להתעמת עם הנהלת העירייה", נכתב על ידו. "כוונותיו עלולות לגרום לניסיונות לפגוע בשירותים הניתנים לתושבי העיר, שהרקע לכך במהלכים פוליטיים שקופים ושיקולים זרים, שבינם ובין יחסי העבודה בעיריית אשדוד אין דבר וחצי דבר".

בן עדי הוסיף: "אנו יודעים כי רוב רובם של עובדי העירייה אינם שותפים למהלך המתנהל על גבם ומעל ראשם. הנהלת העירייה תשמח שאיום סכסוך העבודה יוסר מסדר היום, אך לא תתפשר על עקרונותיה, לא תיכנע לסחטנות, ותעשה כל הניתן על מנת למנוע שיבוש באורח החיים באשדוד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה