רכב הובלת הכסף התהפך - החובשים אבטחו אותו (תמונות)


להאזנה לתוכן:

רכב משוריין להובלת כספים התהפך בשדרות בני ברית כשהוא עמוס בכסף. כונני איחוד הצלה דרום סייעו למאבטח שנותר בזירה לאבטח את הרכב עד להגעת צוותי המשטרה. לכסף שלום

את המחזה הזה לא ישכחו מתנדבי איחוד הצלה דרום עוד הרבה זמן: קריאה שהתקבלה על התפכות רכב בשדרות בני ברית התגלתה כאירוע חריג בו דרושה גם פעולת אבטחה.

וכך מספר שמואל, מתנדב איחוד הצלה דרום: "קיבלנו קריאה על רכב הפוך בשדרות בני ברית באשדוד, כנראה שאין פצועים קשה במקום. חברי יחידת האופנועים של איחוד הצלה דרום הגיעו בזריזות, ומצאו את 2 המאבטחים כשהם מחוץ לרכב חבולים, לדבריהם אחד מהם יצא בכוחות עצמו, ואילו השני חולץ ע"י עוברי אורח. טיפלנו בפצוע שוכב, ולאחר מענה ראשוני הוא פונה ע"י אמבולנס לבית החולים".

אבל כאן לא הסתיימה עזרת הכוננים, הנוסע השני שהיה אחד ממאבטחי הרכב המשורין שהתהפך, ביקש שישארו במקום ויסייעו לו לשמור על הרכב עד להגעת צוות נוסף. "רק אז שמנו לב שמדובר בעצם במשאית משורינת להובלת כסף שהתהפכה. בתוך המשאית היה המון המון כסף, והיה פחד שיכול להתרחש במקום שוד חמור. אנחנו כמובן סייענו לנוסע גם בעזרה זו, כשאנו מקיפים את הרכב עד להגעת צוותי משטרה מיומנים, וצוות נוסף של חברת הובלת הכסף", מספר החובש/מאבטח שמואל.

במשטרה בודקים מה הוביל להתהפכות הרכב. על פי עדי ראיה במקום, הכביש באזור זה היה רטוב, כנראה בעקבות פיצוץ צנרת מים.





 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה