כתב אישום בגין ניסיון רצח הוגש נגד תוקף חברו בבתי הזיקוק באשדוד


להאזנה לתוכן:

שבועיים אחרי תקיפת עובד על ידי חברו בבתי הזיקוק באשדוד, הפרקליטות הגישה כתב אישום בחשד לניסיון רצח נגד החשוד במעשה, תושב אשקלון. "הנאשם ניסה לגרום למותו של המתלונן בכך שהכה אותו במוט ברזל 3 פעמים בראשו, וזאת לאחר שהחליט להמיתו" נכתב בכתב האישום

סכסוך בין שני חברים לעבודה הפך לכתב אישום בגין ניסיון רצח נגד התוקף ולפציעה קשה עם סכנת חיים של המותקף. 

הכל החל ימים ספורים לפני התקיפה החמורה, לאחר שהתוקף חשד שהמותקף הזיק לרכבו בכך שבעט בו ואמר לו "נראה מה יהיה". על פי כתב האישום, אירוע זה הצית את שהתרחש ימים ספורים אחר כך בתאריך 12.8.12. באותו היום הגיע התוקף אל מקום עבודתו בבתי הזיקוק באשדוד, כאשר הוא מצטייד במוט ברזל ואורב לחברו מאחורי מלגזה.

על פי כתב האישום, התוקף ידע שהמותקף יעבור במקום כדי להגיע אל מכולת כלי העבודה, ובאותו הרגע שהגיע למקום המותקף, החל התוקף להכות אותו עם מוט הברזל בראשו. לאחר שלוש מכות חזקות בראשו של המותקף הוא התמוטט והתוקף נמלט מהמקום.

"בשעה 6:45 או בסמוך לכך נכנס המתלונן אל המכולה, או אז יצא הנאשם ממחבואו מאחורי המלגזה, כשבידו מוט ברזל, הכה את המתלונן 3 מכות חזקות בראשו וברח מהמקום דרך הגדר לידה הניח את מוט הברזל, אל שער בתי הזיקוק, בשעה שהוא מותיר את המתלונן חבול ומדמם בראשו, מבלי לסייע לו או להזעיק כוחות הצלה", נכתב בכתב האישום.

חייו של העובד שהותקף ניצלו בנס לאחר שעובד אחר הגיע למכולה, מצא אותו מוטל פצוע והזעיק את כוחות ההצלה. כשהוא פצוע באורח קשה מאוד בראשו, עם חשש לחייו, פונה המותקף בבהילות אל בית החולים ת"ש, שם עבר ניתוח להצלת חייו, ועל פי כתב האישום, עדיין קיימת סכנה לחייו.

לאחר מרדף שניהלה אחריו המשטרה, נעצר התוקף וכאמור הוחלט בפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין ניסיון רצח חברו לעבודה. "הנאשם, במעשים המתוארים לעיל, ניסה לגרום למותו של המתלונן בכך שהכה אותו במוט ברזל 3 פעמים בראשו, וזאת לאחר שהחליט להמיתו בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שבהן יכול להבין את תוצאות מעשיו ולאחר שהכין עצמו להמית את המתלונן והכין מכשיר באמצעותו ניסה להמיתו", נכתב בכתב האישום.

בפרקליטות ביקשו מבית המשפט לעצור את החשוד עד תום ההליכים הפלילים נגדו, זאת לאור חומרת מעשיו ומסוכנתו. בבקשה להארכת המעצר צוין כי החשוד הודה בתקיפה והנסיבות שהובילו אליה. 

צילום: אינטרנט 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה