גיטרמן התארח במלון של אבו


להאזנה לתוכן:

בית המלון של יחיאל אבו, הממוקם בחוף אשדוד, עתיד להיות מוכן להפעלה כבר בימים הקרובים, כך עולה מסיור שערך במקום ממ"ק ראש העיר, בוריס גיטרמן

ביום ראשון השבוע הגיע ממ"ק ראש העיר המכהן גם כממ"ק יו"ר ועדת בנין ערים, בוריס גיטרמן, לביקור בבית המלון WEST ההולך ומושלם למרגלות גן אלישבע אל מול הים באשדוד.

את פניו של גיטרמן קיבלו יחיאל אבו הבעלים ויוסי לחמני מנכ"ל חברת הבניה יחיאל אבו בע"מ שהקימה את בית המלון, והשניים קיימו לממ"ק ראש העיר סיור מודרך בבית המלון, שבנייתו הולכת ומושלמת בימים אלו.

לדברי היזמים, שעתידים להעביר את בית המלון בעוד כחודש לידי חברת הניהול של רשת מלונות "טמרס", בית המלון יהיה ערוך לפתיחה בתוך ימים אחדים ופתיחתו הרשמית תתעכב עד שיתקבלו כל האישורים הנחוצים מהרשויות.

המלון עצמו, שיהיה ברמה של 5 כוכבים דה-לקס ובו 114 חדרים/סוויטות, צפוי להיות בית המלון הראשון שיפתח בעיר כשמיד אחריו עתיד להיפתח מלון "קראון פלאזה" שבבעלות חפ"א ושמעון צרפתי וממוקם בריביירה הדרומית של אשדוד.

לדברי גיטרמן, עוד שני בתי מלון הגישו לאחרונה תכניות לאישור הועדות השונות. הראשון הוא מלון גלי ים של היזם שמעון ביטון שהקמתו בחוף לידו החלה לפני מספר שנים ונעצרה - כעת הוא מתעתד להמשיך את הבניה בחודשים הקרובים. השני הוא בית מלון שעתיד להיבנות ברובע המרינה היוקרתי.

"לאחר שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי דאג להשלמת היכל התרבות, טיילת הספורט ופארק אשדוד ים, ניתן לקדם את בניית בתי המלון בעיר, כי למי שיגיע לכאן יש יותר אופציות לבילוי",אמר גיטרמן לסיכום. "כמובן שבחודשים הקרובים נמשיך לפעול ליצירת אטרקציות נוספות ופיתוח התרבות והתיירות גם יחד לרווחת תושבי העיר והמבקרים בה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה