האם גני החברה העירונית יושבתו בקרוב?


להאזנה לתוכן:

ועד העובדים של החברה העירונית, ביחד עם ההסתדרות, ביקשו לחדש את המשא ומתן על ההסכם הקיבוצי לעובדי החברה העירונית. יו"ר החברה העירונית, בוריס גיטרמן, מאשים את יו"ר הועד שהוא פועל ממניעים פוליטיים. מאיר גבאי, יו"ר ועד העובדים, דוחה ההאשמות נגדו ומציין שהוא כבר שבע שנים נאבק כדי להביא להסכם קיבוצי. חשיפתו של כתב רדיו דרום 101.5, דור גפני

האם שנת הלימודים תיפתח בהשבתת מוסדות החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד הכוללים, כידוע, גם את מעונות הגיל הרך והצהרונים? האפשרות הזאת עלתה על הפרק בימים האחרונים, אך טרם הוגשה בקשה להכריז על סכסוך עבודה.

במרכז שוב עומדת סוגיית החתימה על הסכם קיבוצי, דבר שנמצא במחלוקת שנים ארוכות. עד היום אין לעובדי החברה הסכם כזה ותנאי העסקתם ירודים למדיי, בעיקר בהשוואה לעובדי העירייה.

ממלא מקום ראש העירייה ויו"ר הנהלת החברה, בוריס גיטרמן תוקף את יו"רועד העובדים, מאיר גבאי. העיתוי לאיומים בשביתה, הוא אומר, איננו מקרי והוא נובע מהמפלות האחרונות שנחל גבאי בהנהלת קבוצת הכדורסל בעיר וגם בקרב על ראשות סניף הליכוד מולו. מנגד טוען מאיר גבאי שאין קשר בין הדברים: "כבר שבע שנים אני נאבק להגיע להסכם קיבוצי. בכדורסל אינני מעורב כבר שנתיים ובעניין סניף הליכוד זכותי להתמודד מול גיטרמן, מה הקשר?!. ואגב, אני בליכוד עוד לפני שהוא חלם להיות בליכוד".

יושב ראש החברה העירונית בוריס גיטרמן אמר היום גם שאם אכן תפרוץ שביתה התחום שייפגע הכי קשה בחברה זה תחום הגיל הרך שגם כך לדבריו כמעט ואינו מכניס כסף. בהסתדרות אמרו היום שאם לא יחולו התפתחויות מרעישות, סכסוך העבודה יאושר כבר בימים הקרובים. יחד עם זאת מתוכננת להיערך פגישה בין נציגי העובדים וההסתדרות עם מנכ"ל החברה, יגאל גמליאל, ב-20 לחודש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה