טרגדיה באשדוד: חודש אחרי שאישתו התאבדה, הבעל מת מצער


להאזנה לתוכן:

בן 36 מאשדוד נמצא בדירתו ללא רוח חיים. לאנשי מד"א לכיש ואיחוד הצלה דרום שהגיעו למקום, לא נותר לעשות דבר ורופא קבע את מותו. נסיבות המקרה, כפי שידועות עד כה, מגלות טרגדיה קשה של חוסר התאקלמות בארץ חדשה ועל קשיים נפשיים וכלכלים

לפני כחודש התאבדה תושבת אשדוד בדירתה ברובע ט"ו. האישה ובן זוגה התגוררו ביחידת דיור באחת הוילות, והבעל הוא שמצא את אישתו ללא רוח חיים. אנשי הרפואה לא הצליחו להציל את חייה ומותה נקבע במקום.

בשעות הערב של שלישי, לאחר שמשעות הבוקר לא ענה האיש לחברו, הגיע החבר אל יחידת הדיור ומצא את הדלת פתוחה. כשנכנס ליחידת הדיור הוא מצא את חברו חצי יושב חצי שוכב על המיטה. לאחר שניסה להזיזו והוא לא הגיב הוא מיהר להתקשר למשטרה והאחרונים הזעיקו למקום את צוותי הרפואה. 

כונני מד"א לכיש ומתנדבי איחוד הצלה דרום שהגיעו למקום, לא יכלו לעשות דבר להציל את חיי האיש, זאת לאחר שחלפו שעות רבות מאז הוא נפטר. על הגופה לא התגלו סימני אלימות וכן לא היו קופסאות כדורים, שיכולות להצביע על כיוון של התאבדות.

"הוא לקח את המוות של אישתו קשה מאוד", סיפרה אחת השכנות. שכנים אחרים סיפרו על הזוג, שלדבריהם עלו לארץ מרוסיה בשנת 2005 וחוו קשיי עליה לא פשוטים.

אחד מצוותי ההצלה במקום סיפר שמבדיקה ראשונית עולה שמדובר בדום לב. השכנים הוסיפו שהצער של האיש על מות אישתו האהובה הוא שהוביל לדום הלב.

במשטרה שלחו את גופתו של הצעיר למכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע את סיבת המוות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה