בשר מקולקל נתפס בנמל אשדוד בדרכו למסעדות ברחבי הארץ


להאזנה לתוכן:

320 ק"ג של בשר מופשר נתפסו בשעות הצהריים בידי שוטרי אגף התנועה בצומת נמל אשדוד. פקחים של משרד החקלאות שהגיעו למקום השמידו את בשר הפיגולים, והטילו קנס כבד על מובילו - שסיפר בחקירתו כי הסחורה הייתה בדרכה למסעדות ברחבי הארץ.

כלי רכב שעורר את חשדם של שוטרי יחידת התנועה הארצית שפעלו הבוקר באזור נמל אשדוד, התגלה בבדיקה שנערכה לו כמוביל כמות מסחרית של בשר שאינו ראוי למאכל אדם, שעשה את דרכו אל מסעדות שונות ברחבי הארץ - ומשם היישר לצלחת שלכם.

במהלך סיור שגרתי שביצעו השוטרים, חלף על פניהם כלי רכב שמסיבה מסוימת גרם להם להורות לו לעצור בצד. במהלך בדיקה שערכו אנשי החוק למכונית ולנהג, התגלו 320 ק"ג של בשר, שככל הנראה התקלקל בעקבות העובדה שהובל ללא אמצעי קירור מתאימים. הנהג עוכב במקום, ובבירור שנערך לו סיפר כי בשר הפיגולים היה בדרכו למסעדות ברחבי הארץ.

במקביל, הזעיקו השוטרים צוות פקחים מטעם משרד החקלאות, שהגיע למקום, השמיד את הסחורה - וקנס את נהג הרכב בסכום של 30 אלף שקלים. אם לא די בעבירות התברואה שביצע הנהג וזלזולו בבריאות הציבור, נבדק רכב ההובלה בידי בוחן תנועה מטעם משרד התחבורה - שקבע כי קיימים בו ליקויים, והורה על הורדתו מהכביש וקניסת הנהג ב-1,000 שקלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה