בעקבות הפרסום באשדוד נט: הבריכה שהוקמה על גג בית משותף פורקה


להאזנה לתוכן:

חודש ימים התלוננו דיירים בבניין מגורים על בריכה שהוקמה מעל הראש שלהם ברובע ב'. אחרי הפרסום באשדוד נט הגיעו פקחי עיריית אשדוד ודרשו מבוני הבריכה לפרק אותה לאלתר. "פחדנו שהגג יקרוס, חודש פנינו למוקד העירוני ודבר לא נעשה. אנחנו שמחים שהבריכה פורקה לפני שקרה אסון", אמרו הדיירים המתלוננים

בשבוע שעבר דיווחנו על בריכה שהוקמה על גג בניין משותף ברובע ב'. מדובר בבניין מגורים בן יותר מ-40 שנה שקירותיו מתפוררים. 


"לפני כחודש הגיעה אחת השכנות בבניין ואמרה שהיא מקימה על הגג בריכה. היא אמרה שמדובר בבריכה קטנה לילדים, אבל התברר לנו שלא מדובר בבריכה קטנה בכלל", סיפרה אחת השכנות בבניין ברחוב הרב מימון.

הכתבה והתמונות שעלו לאתר אשדוד נט עוררו תגובות רבות, ומיד בתחילת השבוע נשלח פקח של העירייה אל המקום. בני המשפחה שהקימו את הבריכה הבטיחו לפרק את הבריכה, וכך אכן עשו. תוך שעות ספורות פורקו גדרות האיסכורית שהוקמו מסביב לגג וכן הבריכה רוקנה, כך שלא תפעיל משקל כבד על הגג.

הדיירים שהתלוננו על הבריכה הביעו שביעות רצון מפירוק הבריכה. בשיחה עם כתב אשדוד נט הם אומרים: "חיינו בפחד שמשך חודש. פנינו פעמים רבות לעירייה אך דבר לא נעשה. רק לאחר הפרסום באשדוד נט והרעש שנוצר כתוצאה מפרסום הדברים, רק אז פעלו בעירייה. אנחנו שמחים שהבריכה פורקה לפני שקרה אסון".

כך נראה לפני הפירוק:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה