תכינו את הכרטיסים: ב-6 באוקטובר שלמה ארצי יחנוך את אמפי פארק אשדוד


להאזנה לתוכן:

אמפי פארק אשדוד עתיד להחנך בחודש אוקטובר השנה בהופעה של שלמה ארצי, כך חשף אמש ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי. אמפי פארק אשדוד, עם סיום בנייתו, עתיד להיות האמפי הגדול בארץ למופעים ויכיל כ- 8,000 מקומות ישיבה, זאת בנוסף לפארק הצמוד, רווי האטרקציות, שימשוך אליו אלפי מבקרים בכל יום

פארק אשדוד ים, שאמור להיות האמפי- פארק הגדול במדינה, הולך ומסתמן כאטרקציה גדולה שתציע העיר אשדוד.

האמפי פארק צופה אל הים התיכון והוא יכיל כ- 8,000 מקומות. מדובר באמפי הגדול ביותר בישראל, וכיאה למעמד, מי שנבחר להופיע ראשון באמפי המושקע הוא לא אחר מאשר שלמה ארצי, המזוהה ביותר עם ההופעות באמפי קסריה. בטקס חנוכת כיכר עין השמש, אמר ראש העיר כי הפארק עצמו, שהוקם בהשקעה של כ-70 מיליון ש"ח, ייחנך ימים ספורים קודם לכן.

פארק "אשדוד- ים",עתיד להפוך לפארק הייחודי והחדשני מבין הפארקים הקיימים כיום בישראל. הפארק החדש ישתרע על שטח של 200 דונם בסמוך לרצועת החוף של אשדוד ועתיד לספק לתושבים מרחב רצוף של שטח פתוח עירוני, טיילת היקפית להולכי רגל ולרוכבי אופניים, מצפורי נוף, חורשת טבע עירוני, יער סלים- מגרש עם מגוון סלי כדורסל, מתחם מיני גולף, מתחם קיר טיפוס אתגרי, מתחם מתקני כושר, מגוון פעילויות ציבוריות. כמו כן, בתוכנית שימור ושיקום הצומח בגבעת הכורכר, מרחבי דשא, אזורי משחק והקמת גן הנצחה לנספי אגדיר, גן סלעי א"י, גן משחקים נגיש לילדים בעלי מוגבליות.

בנוסף מוקם בפארק אגם מלאכותי וכן תוקם מזרקה מזמרת, שאף היא עתידה להוות אטרקציה מרהיבה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה