ריקוד מושחת - ההצגה של מחול פאנוב הפכה למציאות


להאזנה לתוכן:

בעיצומן של החזרות על המחזה רומיאו ויוליה, אחד הרקדנים שחשד בחברו שהוא "מתעסק" עם גרושתו, החליט ללמדו לקח. התוצאה לא איחרה לבוא: הרקדן שהוכה נשלח לבית החולים ואילו המכה נעצר על ידי המשטרה

אתמול אחר הצהריים התאסף במרכז מונארט באשדוד צוות המחזה "רומיאו וג'ולייט" לחזרות במסגרת תיאטרון באלט פאנוב. במרכז הההצגה שהיא גרסא של המחזה השייקספירי:  ג'ולייט, בחורה ערביה, שאותה מגלמת אחת הרקדניות בלהקה, שהיא גרושתו של הרקדן התוקף, המשחק את אחיה הקנאי שלא מוכן להשלים עם האהבה שמתפתחת בינה לבין רומיאו היהודי.

בשלב מסוים, ולא כחלק ממחזה, הרקדן התוקף ו-א', הרקדן הצעיר שמגלם את רומיאו החלו להתווכח. התוקף רמז כנראה שהקשר בין השניים הוא לא רק חלק מהמחזה אלא גלש גם למציאות. העימות הפך לפיזי כאשר על פי החשד הרקדן הצעיר הלם בפרצופו בחוזקה. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הרקדן שהותקף אל לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מחבלה בלסת. המשטרה עצרה את התוקף. 

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות באשדוד, יגאל גמליאל אמר שמבחינתו מדובר במקרה חמור והוא לא מתכוון לעבור עליו לסדר היום. בינתיים הרקדן המותקף שוחרר מבית החולים והתוקף נשלח למעצר בית. בלהקה אומרים ששני הצדדים הביעו רצון להתפייס וליישר את ההדורים.

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה