מרדף מהסרטים בארבע לפנות בוקר אחרי גנבי רכב באשדוד


להאזנה לתוכן:

סירנות רבות קרעו את הדממה לפנות בוקר ברובעים הדרומיים של אשדוד - מדובר במרדף משטרתי אחרי גנבי רכב, שניסו לגנוב משאית. המרדף הסתיים ליד מחלף יבנה כאשר הגנבים נמלטו רגלית, תוך שהם משאירים אחריהם רכב גנוב ובו פרטי מודיעין שיכולים לסייע למשטרה במלחמתם בגנבי הרכבים

תושב אשדוד שהתעורר הלילה לאחר ששמע קולות רחש מוזרים שבקעו מתחת לביתו, הופתע לראות שתי דמויות מתעסקות עם המשאית שלו. הוא מיהר להזעיק למקום את המשטרה. הגנבים שהבחינו בתושב הצופה עליהם מחלון ביתו, מיהרו להימלט מהמקום עם רכב מילוט.

השעה הייתה ארבע לפנות בוקר, כאשר ניידת סיור שנשלחה למקום זיהתה את הרכב שבו ישבו הגנבים. לאחר שנוסעי הרכב סירבו לעצור לבקשת השוטרים, התפתח מרדף בהשתתפות ניידות רבות מתחנת אשדוד.

קולות הסירנה של רכבי המשטרה הצליחו להעיר לא מעט תושבים בעיר, שמיהרו לפנות לאתר אשדוד נט ולשאול לפשר האירוע שמתרחש.

ניידות המשטרה דלקו אחרי רכב הגנבים, שעלה על כביש 4 לכיוון יבנה. סמוך למחלף יבנה נטשו הגנבים את הרכב ונמלטו בחסות העלטה. השוטרים, שהצליחו לשים ידם על הרכב הנטוש, הופתעו לגלות שמדובר ברכב שנגנב כבר לפני חודש בירושלים, ושלוחית הזיהוי שלו הוחלפה ללוחית זיהוי של רכב אחר מחולון.

אנשי המז"פ המשטרתי אספו במקום ראיות רבות שיכולות לשפוך אור על זהות הגנבים, שככול הנראה משתייכים לכנופיית גנבי רכב משטחים. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה