מתנדבי המשק החרדי במשטרה תפסו חשוד בחטיפת תיקים משלוש קשישות הבוקר


להאזנה לתוכן:

3 ניסיונות למעשי שוד הבוקר באשדוד: אדם חטף באכזריות תיקים אישיים של נשים בשלושה רובעים שונים בעיר. בכל המקרים מדובר בנשים מבוגרות, שלרוב אינן יכולות להביעה התנגדות. לאחר מעשי השוד השלישי, מתנדבי משטרה מהמשק החרדי, רדפו אחרי החשוד במעשה ותפסו אותו

שלושה מקרי חטיפות תיקים התרחשו הבוקר באשדוד. המקרים התרחשו ברובעים שונים בעיר, והמקרה האחרון התרחש לפני הצהרים בשישי.

אחת השכנות שראתה את השוד ברובע א' (האירוע האחרון), מיהרה להזעיק למקום את המשטרה, תוך שהיא נותנת תיאור מדויק של פרטי הלבוש של החשוד וכיוון בריחתו. מתנדבי משטרה מהמשק החרדי זיהו את החשוד, שהיה נמצא בבריחה, ברובע ב'. המתנדבים הצליחו לתפוס את האיש, וביחד עם מתנדבים נוספים המתינו להגעת השוטרים למקום כדי למסור להם את החשוד. בשלב מסוים ניסה החשוד לברוח ותקף את אחד המתנדבים, אך המתנדבים הצליחו להשתלט עליו והוא הועבר לידי המשטרה.

בלשי המשטרה בודקים כעת את מעורבותו של החשוד במעשי השוד שאירעו הבוקר, וכן אם היה מעורב במעשי שוד נוספים ברחבי העיר בתקופה האחרונה.

לפני שבועיים הצליחו מתנדבי המשק החרדי ללכוד שב"ח ששדד תיק מאישה באזור הומה אדם. באותו הזמן הם הצליחו אף לאתר אדם שהשאיר אחריו מכתב התאבדות וניסה לפגוע בעצמו בחוף הים באשדוד. 

דוברת מרחב לכיש במשטרה, פקד מיטל גרף, מציינת שהחשוד נחקר בחשד לשני מעשי ניסיון שוד שאירעו הבוקר, והחשוד מוכר היטב למשטרה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה