אלבום תמונות מחייה של לארה ז"ל שטבעה לפנות בוקר


להאזנה לתוכן:

אשדוד נט מפרסם אלבום תמונות מחייה של הנערה בת ה 15 ,לארה סטרובינסקי ז"ל, שהייתה אמורה לעלות לכיתה י"א במקיף ד' אך היא טבעה לפנות בוקר בים ביחד עם יבגני בסקביץ', חייל בן 19.

לארה עמדה לעלות לכיתה י"א.
חברתה, אלינה, שהייתה במקום, סיפרה:"היה יום הולדת לחבר, עשינו על האש, הכול היה בסדר ועשינו כיף. אמרו שהשתכרנו אבל זה ממש לא נכון, אף אחד לא איבד את השפיות שלו. 
זה היה ב-12 בלילה, ולרי נכנסה לים, היא נכנסה פעם אחת ויצאה, והכול היה בסדר. אני ביקשתי ממנה לא להיכנס כי זה מסוכן, היא אמרה שהיא כבר נכנסה אז מה יכול כבר להיות. היא אמרה שהיא עושה מה שהיא רוצה. היא נתנה לי חיבוק, אני התיישבתי על החוף ושמתי לב שהיא לא חוזרת אחרי הרבה זמן. 
חברים שהיו איתנו שם אמרו שהם טובעים. לא האמנתי להם או שלא רציתי להאמין להם ובאמת גיליתי שאני לא רואה אותם. התחלתי לצעוק והזמנתי משטרה. שוטרים הגיעו עם סירות וזיקוקים, אחרי שעתיים הגיע מסוק ואז מצאנו אותה. ראיתי איך עשו לה החייאה, בהתחלה מצאו דופק ואז אמרו שזה רק מים שהיא בלעה, שמפריעים לה לנשום. אחרי זה אמא שלה הגיעה ואמרו לה שעושים החייאה לבת שלה, ראיתי אותה מתמוטטת ואז ראיתי שמכסים לה את הפנים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה