משטרה בקריסה: השוטרים בתחנת אשדוד החלו לבצע תורנות ניקיון שירותים


להאזנה לתוכן:

700 מיליון ש"ח הוא הגירעון הכספי של משטרת ישראל. באשדוד החלו השוטרים לבצע תורנות ניקיון למשרדים, לשירותים וגם לתאי האסירים, זאת כיוון שנגמר הכסף לשלם לקבלן הניקיון. בנוסף, שוטרים החלו להביא מביתם נייר טואלט וכוסות חד פעמיים, כי אין תקציב. מה השלב הבא? השוטרים יצטרכו לממן את הדלק לניידות והכדורים לאקדחים?

ביזיון אחד גדול - רק כך אפשר לתאר את מה שקורה בימים אלה במשטרת אשדוד. אין מדובר בטענה או חצי טענה כלפי שוטרי אשדוד, אלה מדובר פה במחדל חמור של המדינה שמביאה לקריסה כלכלית של משטרת ישראל.

לאחרונה החלו בתחנת המשטרה באשדוד לבצע תורנות ניקיון. השוטרים בתחנה צריכים במסגרת התורנות לבצע ניקיון לתאי השירותים, למשרדים, לתאי האסירים ולחצר תחנת המשטרה. בינתיים חומרי הניקוי עדיין במלאי, אך לא רחוק היום שאלה יגמרו ואז יצטרכו השוטרים, כך זה נראה, לרכוש גם מוצרי ניקיון.

בשיחה עם גורמים בתחנת המשטרה באשדוד, הם מציינים שמעבר לתורנות, שאגב מתקיימת בכל תחנות המשטרה בארץ, הם נאלצים להביא מהבית נייר טואלט וכוסות לשתית קפה ומים.

לא ברור מה השלב הבא במסגרת יבוש המשטרה מתקציבים. דווקא כעת, בזמן שברחובות משתולל הפשע, השוטרים נאלצים לנקות את השירותים במקום לנקות את הרחובות מהפשיעה.

אחד השוטרים עימו שוחחנו ציין שאיש לא יודע עד מתי ימשך המצב. "יש כאן אנשים שלא יודעים אם נקבל משכורות בזמן. הכסף נגמר ועוד מעט לא ברור אם יהיה כסף לדלק. מה נעשה? מה לגבי תחמושת, ציוד משרדי וציוד לבטיחות השוטרים?"

הגרעון בתקציב המשטרה מסתכם בכ- 700 מיליון ש"ח. במשטרה טוענים במשרד האוצר לא מעבירים להם תקציבים, זאת בניגוד להסכמים. לפי שעה הפיתרון לא נראה באופק. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה