תושבים ברחוב נורדאו במכתב לראש העיר: "אנחנו בני ערובה"


להאזנה לתוכן:

תושבים בבנייני מגורים ברחוב נורדאו, מעל קניון אשדוד לשעבר, זועמים על העירייה שמתעלמת מתלונותיהם על רעש המסיבות ועשן המנגלים שהפכו למנת חלקם. במכתב פתוח אל ראש העיר, הם טוענים כי הפכו ל"בני ערובה". אשדוד נט מפרסם את מכתבם של התושבים במלואו

מכתבם של תושבים נורדאו כפי שהגיע למערכת, לא נגענו (כשתגיע תגובת העירייה נשמח לפרסמה):

(בעקבות כתבה של ולדימיר גרשוב "צעד לפני טרגדיה חדשה"בעיתון "ספוטניק" מ-10.05.2012). אנו תושבי אשדוד מרחוב נורדאו (הבנינים מעל קניון "אשדוד" בעבר) התחלנו להיות בני ערובה של מסיבות יום יומיות בחוף "לידו  וחוף  מי-עמי" , שממשיכות עד שעות  לילה מאוחרות ואף עד הבוקר בליווי של מוזיקה חזקה שלא מאפשרת להירדם כלל ומעירה ילדים ותינוקות משינה.

אנו התחלנו להיות בני ערובה של מוקד עירוני 106 ומשטרה מקומית אשר לא תמיד משתפים פעולה למרות פניות רבות ובקשות לעזרה(לפעמים מחכים שעות אם בכלל מפסיקים את המסיבות)

אנו התחלנו להיות בני ערובה של כלבים שמסתובבים בגן ציבורי אלישבע הקרוב לא קשורים ובלי מחסומים. בעלי כלבים לא מנקים אחריהם את צרכי הכלבים ממקום שמשחקים ילדים ונכדים שלנו.

אנו התחלנו להיות בני ערובה של אוהבי על  האש אשר מדליקים מדורות ושותים משקאות חריפים על יד מיגרש-משחקים של ילדים בגן אלישבע.

אנו התחלנו להיות בני ערובה של מאות אורחים בגן ציבורי אלישבע  שבשטחו אין שירותים ובמקומם מנצלים הכניסות בבתים שלנו ושטח של אנדרטה לכבוד חיילי חיל הים וסביבתה באותו גן אלישבע. (אנשים שיכורים עושים צרכיהם  בחדר מדרגות שלנו  ובשטח אנדרטה לזכר חללי חייל הים הנמצא בגן  אלישבע).

אנו התחלנו להיות בני ערובה של שטח מלוכלך  סביב בתים שלנו ושל קניון "אשדוד" שנימצא במצב  מחריד ומסוכן (שריפות,מחסרי דייור,אנשים מסוממים וכו').

איזה טרגדיה תצטרך לקרות כדי שהנהלת העיר תשים לב על הדרישות המינימליות של תושבי הבנינים אלו על הניקיון והשלווה בסביבה ?

אנו תושבים שאוהבים  את העיר שלנו, משלמים ארנונה,עובדים, מגדלים ילדים, משרתים בצבא. אנו בעלי זכויות מלאות של מדינה שלנו ורוצים לחיות כמו בני-אדם .

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה