אחרי חילוץ מורכב - יחידת הצוללנים של זק"א משתה גופתו של הצוללן קים בר גיג


להאזנה לתוכן:

דייגים שצללו במי הנמל דיווחו כי ראו גופה בתוך המים. צוללנים של זק"א הוזעקו למקום ולאחר שעות ארוכות של חילוץ מורכב ביותר, הצליחו למשות מהמים גופת אדם. הגופה נשלחה לזיהוי במכון לרפואה משפטית באבו כביר. על פי הממצאים מדובר בגופתו של הצוללן הנעדר קים בר גיג

צוללנים של זק"א הוקפצו בשעות הלילה של ראשון אל נמל אשדוד, זאת בעקבות דיווח על גופה שנמצאת במים. דייגים שצללו בסמוך לבריכות הדגים, מצאו גופה בעומק המים, לכודה בין אבני השובר.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום והחלו בתיחקור הדייגים. לאחר שהתבררה תמונת המצב הוקפצה למקום יחידת הצוללנים של זק"א.

במשך שעות ארוכות עמלו צוללני זק"א על חילוץ הגופה, תוך שמירה על כבוד הנפטר. לדברי גורמים עימם שוחחנו, מדובר היה בחילוץ מורכב ביותר מעומק המים של הנמל. לאחר חילוץ הגופה היא הועברה לזיהוי במכון לרפואה משפטית באבו כביר. על פי בדיקות שנערכו לאחר משיית הגופה, עולה שמדובר בגופתו של קים בר גיג, אבא לארבעה שנעדר כבר כשבועיים לאחר שנכנס לצלול ולא יצא. 

במהלך כל השבוע נמצאים נציגי המשפחה על החוף, נקרעים בין הצער על המוות הפתאומי, לחשש - שהגופה לא תמצא לעולם. הם חיכו לבשורה הזאת ימים ארוכים, ולמרות הצער, הביעו הקלה שיותר משבועיים לאחר הטביעה, תוכל להתקיים לוויה, והם ידעו את מקום קבורתו.

לאחר שהגופה תוחזר מהמכון לרפואה משפטית, תערך לוויתו של קים, יותר משבועיים לאחר שטבע.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה