החשד - הילדה בת ה7 שנחטפה, נאנסה!


להאזנה לתוכן:

בת 7 נחטפה אמש מאחד הגנים הציבוריים באשדוד, נלקחה לבית כנסת בו עבד החשוד בחטיפתה כ"גוי של שבת". על פי החשד, בחדרון בבית הכנסת החשוד אנס את הילדה ו/או בצע בה מעשים מגונים.
עם ההודעה על היעלמותה, כוחות גדולים של משטרה ואנשי הביטחון העירוני חיפשו אחרי הילדה, עד שסייר ביטחון עירוני זיהה את רכב החשוד, עצר אותו ומצא בו גם את הילדה המפוחדת. מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים.
הילדה רק בת 7 אולם המכות לא מפסיקות לנחות עליה - אימה נפטרה ואביה הורחק ממנה ולכן היא מתגוררת אצל הסבים.

במהלך השבת התקבלה תלונה במוקד המשטרה של תחנת אשדוד משני אנשים מבוגרים, תושבי העיר. הם טענו כי נכדתם בת ה7 נחטפה על ידי מספר קטינים בסמוך לביתם.

במשטרה הקפיצו למקום את כל ניידות המשטרה והשוטרים שהיו במשמרת באותה השעה, ועל סמך תיאורים שמסרו שני הסבים, החלו בביצוע סריקות נרחבות.

לאחר מספר דקות נתפסו 2 קטינים,  וגרסתם נלקחה במקום. על פי גרסתם, הם ראו את הקטינה ואף דיברו איתה, אך הבחור שלקח אותה היה אדם אחר. הקטינים מסרו את תיאור החשוד ומיד התבצע חיפוש מקיף אחר החשוד בליווי מסוק וניידות. 

לחיפושים אחר הקטינה הצטרפו גם אנשי הביטחון העירוני של אשדוד. באמצעות מצלמות אבטחה של בתי עסק הסמוכים למקום, הצליחו במשטרה לראות את החשוד מכניס את בת ה-7 לרכב ונוסע מהמקום.  

לאחר כשעתיים של חיפושים נתפס החשוד, גבר בשנות ה40 לחייו, כאשר הוא מחזיק בידו את הקטינה ומוליך אותה בחזרה לביתה. את החשוד תפס איש הביטחון העירוני של אשדוד, אשר זיהה את האיש על פי הצילומים שראה.
החשוד נלקח לתחנת המשטרה באשדוד וכן הקטינה שהגיעה בליווי סבה.

בחקירתו הודה החשוד שלקח את הילדה לבית כנסת סמוך, אך הכחיש כל קשר למעשה אסור או לחטיפה. במקביל נלקחה גרסתה של הקטינה על ידי חוקרת הילדים, שגוללה את כל אשר אירע. על פי החשד, החשוד לקח את הילדה וביצע בה מעשה אונס ו/או מעשים מגונים!

החשוד, תושב אשדוד בשנות ה40 לחייו נעצר. על פי החשד המעשה המחריד בוצע בבית כנסת שבו הוא עבד כ"גוי של שבת". החשוד עלה לארץ מאטיופייה אך אינו נחשב כיהודי.
בית משפט השלום בקרית גת האריך את מעצרו ב5 ימים. 

במשטרה ביקשו שהילדה תעבור בדיקה רפואית, שאמורה לקבוע את חומרת העברה שבוצעה בגופה. במשטרה אמרו כי בשלב זה יש בידי החוקרים מספיק ראיות כדי להחזיקו במעצר.

החשוד מכחיש את המיוחס לו.

 לילדה בת ה7 כבר נגזרו חיים לא שפויים - אמא נפטרה ואביה הורחק ממנה בצו בית המשפט. היא מתגוררת עם סבה וסבתא ברובע ד באשדוד. בשבת אחר הצוהרים היא ירדה לשחק במגרש המשחקים כפי שעשתה פעמים רבות ו...אז נחתה עליה גם המכה השלישית והיא? רק בת 7.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה