בן 11 נפל מגג מבנה ארעי ונפצע באורח בינוני (תמונות ווידאו)


להאזנה לתוכן:

קורבן ל"ג בעומר, ילד שרצה כנראה לאסוף קרשים למדורה, טיפס על מבנה ששימש בעבר כמתקן לפחי אשפה ומיחזור. במבנה נאטם מלוחות איסכורית שהוצבו גם על גג המבנה וסגרו אותו. ילד בן 11 שטיפס על גג המבנה, נפל לתוכו ונפצע באורח בינוני. כונני איחוד הצלה נאלצו לפרוץ את המבנה כדי לחלץ את הילד הפצוע.
תושבים במקום טוענים שכבר הודיעו בעבר על המבנה הארעי המסוכן בפני העירייה

בן 11 טיפס ביחד עם חבר נוסף על גג מבנה ארעי ברחוב הרותם ברובע ח'. המבנה, ששימש בעבר כחדר אשפה או חדר מתקני מיחזור, נאטם בלוחות איסכורית מצידו וכן מחלקו העליון, ללא שתהיה תמיכה ללוחות על גג המבנה. 

הילד דרך על גג המבנה באזור בו לא הייתה תמיכה והוא קרס יחד עם האיסכורית לתוך המבנה. חברו שהיה עימו מיהר להזעיק עזרה. הוא נתקל בעובר אורח והאחרון התקשר למוקד "איחוד הצלה".

באיחוד הצלה מיהרו לשלוח למקום חובשים של איחוד הצלה דרום שהיו בקרבת מקום, וכן העביר דיווח על האירוע למוקד מד"א, ששיגר למקום ניידת טיפול נמרץ.

כונני איחוד הצלה דרום שהגיעו למקום נתקלו במנעול שמנע מהם להיכנס למבנה בו שכב בן ה-11 הפצוע. אחד הכוננים, שעובד למחייתו כמתקין מכונות כביסה, מיהר להביא מרכבו מברגה והחל לפרק את הברגים של האיסכורית. תוך זמן קצר פירקו הכוננים חלק מהאיסכורית וחילצו את הילד. הוא הועבר לידי פארמדיקים של מד"א שהגיעו בניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים תל השומר כשהוא מעורפל הכרה ומצבו בינוני.

שכנים שהגיעו למקום האירוע, סיפרו לכוננים שהתריעו כבר בעבר בפני העירייה על המבנה ועל כך שילדים מטפסים עליו והוא אינו בטוח.




 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה