נהג המונית שנשדד ע"י שני קטינים משחזר את רגעי האימה


להאזנה לתוכן:

"אחד הנערים חנק אותי עם שרשרת בעוד הוא אומר לחברו לדקור אותי. מאז אותו האירוע אני חושש לעבוד בלילות", כך מספר נהג המונית אלי סויסה, שנפל קורבן למעשה שוד של שני קטינים שטענו שזה היה רק מעשה "קונדס"

 אלי סויסה, נהג מונית כבר 11 שנה באשדוד, מעולם לא נתקל בתופעת אלימות כלפיו, עד לאותו מוצאי השבת לפני כשבועיים, שעה שעצר לשני נערים אשדודים.

"השעה הייתה בערך 00:30 ואני הייתי בנסיעה שגרתית בעיר, מחפש פרנסה. שני נערים עצרו אותי וביקשו להגיע לאזור הסטאר סנטר. אחד התיישב לידי והשני מאחורי", מספר סויסה על תחילת הנסיעה ממנה חשב שלא ייצא בחיים.

בזמן הנסיעה הנערים דיברו ביניהם, וסויסה לא ניחש את מה שהולך להתרחש בעוד דקות ספורות. "פתאום הנער שישב מאחורי כרך סביב הצוואר שלי שרשרת ברזל והתחיל לחנוק אותי. הנער השני שישב לידי הוציא סכין והחל לנפנף לי אותה מול העיניים. הנער שחנק אותי החל לומר לחברו לדקור אותי, ואני באינסטינקט התגוננתי עם היד ונחתכתי בה".

ברגעים אלה מתחיל להריץ בראש תסריטי בלהות. הוא מעולם לא חשב שהוא יגיע למצב שכזה, בו הוא ירגיש שחייו בסכנה. "הייתי בהלם מהאירוע. אתה לא מצפה לזה, במיוחד מנערים. התעשתי ושאלתי אותם מהם רוצים, אז הם אנו שהם רוצים את הכסף. אמרתי להם שייקחו ויעזבו אותי. הם לקחו את תעודת הזהות שלי עם הכסף, אבל זה לא הספיק להם, הם רצו גם את הקופסא הקטנה של העודף".

סויסה לא היה בטוח אם אירוע האלימות יסתיים רק בשוד, אלה שאז עבר במקום רכב שהפחיד את שני הנערים. הם לקחו את שלל השוד ונמלטו מהמקום. סויסה נזקק לטיפול רפואי בעקבות החתכים בידיו. שבועיים אחרי, הפצעים בידו אולי יגלידו, אך ייקח לו עוד זמן רב להתאושש מהאירוע.

"מאז השוד האלים הפסקתי לעבוד בלילות. כל בנאדם עם כובע או קפוצ'ון שמנסה לעצור אותי, אני פשוט לא עוצר. יש פחד, אתה יוצא להתפרנס ומפחד שלא תחזור הביתה".

נגד שני הנערים הוגש אמש כתב אישום בגין שוד בנסיבות מחמירות. השניים שדדו את סויסה בשביל לקנות מתנה לחברתו של אחד הנערים, שהיא אחותו של הנער השני.  

צילום: אינטרנט 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה