"אני מגיעה לחוף כל יום ומקווה שיהיה לנו נס" אומרת אשתו של הצוללן שנעדר ומבקשת עזרה מהציבור


להאזנה לתוכן:

"אני קורא לכל מי שיכול לבוא ולעזור לנו בחיפושים אחריו, כדי שגם לילדים של קים יהיה קבר ללכת אליו" אומר אחיו של קים.
מאז שבת מתנהלים בחוף מי עמי באשדוד חיפושים אחר קים ברגיג, שיצא לצלול ולא שב. ברגיג, בן 47, יצא עם חברו לצלילה חופשית, ומאז אבדו עקבותיו. כוחות גדולים סורקים את הים, אך בינתיים מצאו רק את רובה הציד שלו, על הקרקעית. משפחתו מבקשת מהציבור לסייע בחיפושים.
"כל מי שיש לו ציוד צלילה ויכול לתת לנו יד שיגיע לחוף כי אנו זקוקים לו" אומרת אשתו.

"קים אהב את הים מאז שהוא היה ילד אבל הצלילות התחילו לפני שלוש שנים. הצלילה הייתה רק פסיק קטן ממנו – הוא היה בעל ואב למופת", סיפרה אשתו של קים, מרים ומיד פנתה לחברתה בדמעות, לא מאמינה שנקטה לשון עבר בדברה על בעלה.

"הימים האחרונים הם סיוט, אני מגיעה לחוף כל יום ומקווה שיהיה לנו נס. ביומיים האחרונים אני לא נותנת לילדים שלי להגיע הנה, כי זה מאוד קשה ואני מודה לאלו שעוזרים לי איתם. קים היה אדם נפלא ואהוב. הוא היה מתעמל ומתאמן באומנות לחימה. אני מבקשת מכל מי שיש לו ציוד צלילה ויכול לתת לנו יד שיגיע לחוף כי אנחנו זקוקים לו".

ציון ברגיג, אחיו של הצוללן, נמצא מאז שבת האחרונה בחפ"ק של המשטרה והעירייה שהוקם בחוף הים אומר:
"קים היה אדם נפלא שתמיד עזר לאחרים, ומכאן אני קורא לכל מי שיכול לבוא ולעזור לנו בחיפושים אחריו כדי שגם לילדים של קים יהיה קבר ללכת אליו".


כוחות גדולים של משטרה, ביטחון עירוני, חיל הים, פרשים, צוללני זק"א, מתנדבי איחוד הצלה דרן וכן מתנדבים וחבריו של הצוללן הנעדר, קים ברגיג. ממשיכים בחיפושים נרחבים אחריו.

החיפושים מתבצעים הן בים והן ביבשה, והם מלווים בצוללנים. אמש מצאו הצוללנים את רובה הצלילה של ברגיג. הרובה נמצא אמש בסמוך למקום היעלמו של ברגיג, בעומק 17 מטר בים.

חבריו של קים ברגיג הוציאו קריאה דרך הרשת החברתית פייסבוק לצוללנים ומתנדבים, שיבואו לסייע בחיפושים אחריו. 

במשטרה מציינים את המתנדבים הרבים  שסייעו בחיפושים אחר הנעדר. "היו בעלי אופנועי ים פרטיים, שמיד עם היוודע ההיעדרות החלו לסייע בחיפושים עד שעות הערב", אמרו גורמים במשטרה, תוך שהם משבחים את המתנדבים.

קים ברגיג, תושב אחד המושבים הסמוכים לאשדוד, בן 47 ואבא לארבעה. מוכר באשדוד כבעל עסק בסיטי.


החיפושים אמש בשעות הצהרים אחרי הנעדר:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה