נדם ליבו הרחב של דני קיקוז - בחייו זכה להציל חיים רבים


להאזנה לתוכן:

דני קיקוז, חובש בכיר במד"א שהציל רבים בחייו, הלך אמש לעולמו לאחר מאבק במחלת לב. בני משפחתו וחבריו ההמומים במד"א מתקשים לעכל את לכתו בטרם עת. "דני היה בנאדם מיוחד עלי האדמות. עשינו הכל כדי לנסות להציל את חייו, אך כנראה שאלוהים רצה אותו לידו", סיפר חברו הטוב איציק בטוניא. הוא הובא למנוחות בהלוויה מלכותית בבית העלמין באשדוד

אלפים ליוו את דני קיקוז ז"ל בדרכו האחרונה אמש. חבריו במד"א אירגנו לו הלוויה מלכותית, כיאה לאיש גדול שהלך לעולמו בטרם עת. שיירת האמבולנסים ואופנועים הובילו את דני בדרכו האחרונה אל בית העלמין באשדוד, שם ספדו לו בני המשפחה, חברים ומנכ"ל מד"א אלי בין.

דני קיקוז, חובש בכיר במד"א, דמות מוכרת מאוד בעיר אשדוד. כבר 25 שנה שהוא עובד במד"א ורבים בעיר חבים לו את חייהם. לכתו בטרם עת היכה רבים בעיר בתדהמה. לא רבים ידעו שבשנתיים האחרונות הוא נלחם במחלת לב ואף עבר השתלת לב מלאכותי.

כשהכל היה נראה בכיוון הנכון, דני שוחרר לביתו. "מיד לאחר שהוא חזר לביתו הוא הגיע למד"א, אפילו רק כדי להרגיש את האוירה של המקום, זה היה בדם שלו להציל חיים", סיפר חברו הטוב איציק ביטוניא, אף הוא ממד"א.

לפני כחודש וחצי חלה התדרדרות במצבו של דני והוא אושפז בבית החולים תל השומר. "כל עובדי מד"א ובראשם המנכ"ל אלי בין, עשו הכל כדי להציל את חייו של דני. לא חסכנו בכלום והבאנו תרופות מכל העולם כדי להציל אותו. כנראה שאלוהים רצה אותו לידו", מספר ביטוניא.

בשעות האחרונות לחייו ארגנו במד"א תפילה המונית סמוך למיטתו של דני. "הגיעו עובדים רבים של מד"א ורבנים. התפללנו וביקשנו את רחמי השמים", מספר ביטוניא שלא מעכל את מות חברו הטוב.

"דני היה בנאדם מיוחד עלי האדמה. הוא היה אוהב לעזור וסייע רבות לנזקקים. הוא היה מסייע רבות לאוכלוסיית המבוגרים, מכוון ונותן סיוע מעבר לתפקידו כחובש. בנאדם מיוחד שבלכתו הותיר לנו חלל עצום שלא נוכל למלא אותו. תמכנו במשפחה לאורך הדרך ונמשיך לתמוך בהם", אומר ביטוניא.

דני קיקוז ז"ל היה בן 44 במותו. הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. יהי זכרו ברוך. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה