בעקבות הכתבה: הדגלים האדומים של "ישראל היום" הוסרו במהירות רבה


להאזנה לתוכן:

אשדוד נט פרסם הבוקר כי: "ברחבי העיר החלו ההכנות לקראת יום העצמאות ודגלי הלאום ניתלו ברחובות העיר. אבל... במקום שהרחובות ייצבעו בדגלי כחול/לבן, הם נצבעו גם בדגלים אדומים של העיתון "ישראל היום". בירור העלה שהעיתון נותן חסות לחגיגות העצמאות והאביב... תגובות זועמות רבות עלו באתר כנגד מסחור החג הלאומי שלנו ובצדק.
תגובת העירייה: תוך שעות ספרות הדגלים האדומים הוסרו מכל העמודים.
"אשדוד נט" שתקף בחריפות את העירייה על מהלך זה, יודע גם לפרגן על התגובה המהירה ועל ההודאה בטעות.

למערכת אשדוד נט הגיעו פניות רבות מתושבי העיר, שלא הבינו את פשר הדגלים האדומים שקישטו הבוקר את רחובות העיר:

"דגלים של ישראל היום מקשטים את העיר לקראת יום העצמאות?? מה קורה כאן? התקשרתי לעירייה והתשובה שקיבלתי זה שהם נותנים את החסות לארועי יום העצמאות והמימונה???!!! אז מה? יש יותר דגלים שלהם מדגלי המדינה שלנו!!!", 
"בושה וחרפה לעיר הזאת! מכרו את נשמתם לשטן הפרסומת ושכחו איפה אנחנו גרים! אני מתביישת בעיר הזאת... ו"לתת לדגל אדום לפאר את העיר במקום דגל המדינה!!", "חשכו עיני היום כשיצאתי לרחובות" "הלכתי ברחוב עם הבן שלי, פתאום הוא שואל אותי למה הרחובות נצבעו באדום במקום בכחול ולבן. לא ידעתי מה לומר לו, זה באמת לא מובן שבמקום לצבוע את העיר בכחול לבן צובעים באדום, כחול ולבן" אחת הכותבות כתבה שהיא חשבה שהגיעה לעיר קומוניסטית או חגיגות ה-1 במאי. וכו'

הדגלים המדוברים היו של עיתון "ישראל היום", שניתלו בצמוד לדגלי הלאום ודגלי העיר אשדוד בשדרות העיר. בירור העלה שהעיתון נותן חסות לאירועי העצמאות והמימונה באשדוד, ולכן קיבל את כל הכבוד והוא מעטר את רחבי העיר לקראת יום העצמאות.

גורמים בעירייה ציינו בעקבות פניית אשדוד נט כי הדגלים האדומים אמורים לרדת מהעמודים מיד לאחר חג הפסח והם לא יהיו תלויים ברחבי העיר במהלך ימי הזכרון וחגיגות העצמאות, אולם בעקבות גל התגובות ראש העיר נתן הוראה להוריד את הדגלים במידית וכך נעשה.

צפו בתמונות והביעו דעתכם: האם ראוי היה לתלות את הדגלים האדומים ברחבי העיר ומה דעתכם על מהירות התגובה? 






 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה